Panerai en zijn band

Ik ken het gevoel precies. Ik verkocht m ooit aan @Mojo_69 maar kon hem na n tijdje weer terug kopen :sweat_smile::sweat_smile:.

2 likes

Base sausage dial met gouden wijzers! Uniek :ok_hand:

4 likes

Dat inderdaad. En in een stalen case. Zie je niet bij andere modellen. Panerai heeft meestal de gouden wijzers in titanium kasten gezet. Ben daar zelf niet zo gecharmeerd van

2 likes

Hi mannen, help mij is op weg welke nrs gouden of goudkleurige wijzers hebben, weet de 390 en 424 , maar welke nog meer, alvast dank

o.a. 372(staal), 422(staal) en 368(titanium) (of moet de kastdiameter kleiner zijn?)

7 likes

De 1351 dacht ik ook. Overigens wel een titanium case

1 like

zijn wel allemaal hele grote jongens, die Lefty 8 is wel mooi :smiling_face_with_three_hearts: de 1351 is misschien de maat of een 45 radiomir zonder lugs :sunglasses: anders maar 1 met gewone wijzers

2 likes

Vandaag de Di Stefano Bruno Allegrini.

13 likes

Gaaf!! Ben heel benieuwd hoe de tweede band staat op jouw horloge. Die heb ik ook op mijn verlanglijstje staan :grin:Verder ook nieuwsgierig hoe lang t duurt voor je ze bezorgd krijgt. Bij de in stock modellen wordt aangegeven Max 3 werkdagen volgens mij, dus dat is best snel.

1 like

Zojuist bij Corrigia een D10- Belleza strap met buckle besteld. Zou een goed alternatief voor de Panerai Assolutamente strap moeten zijn volgens de site. Nou ben benieuwd hoe deze in het echt is, blijft altijd lastig om obv internet foto’s je keuze te maken vind ik. Wel het gokje waard met die kortingscode.

1 like

Je gaat geen spijt krijgen. Echt topkwaliteit.

1 like

Hierbij de d10😇 Ik heb hem in 22mm en 24mm besteld. De 22 was bruiner. Deze heeft een grijzige gloed

10 likes

Duurt wel even volgens mij. Heb ze vrijdag besteld maar bij Parcel staat ie nog als “aangemeld” aangegeven

Komt stuk donkerder over op deze foto, ik dacht dat hij lichter bruin zou zijn. Heb overigens de 22mm besteld.

Geduld hebben dus…

Eens de andere was een stuk lichter maar beide d10 :innocent:

1 like

X-post. Blijft mooi die nieuwe band

8 likes

Toffe bende daar bij Corrigia:
Die Bestellung hat jetzt den Bestellstatus: Cancelled/rejected.

Geen uitleg. Geld is al overgemaakt. Heb maar om wat meer info gevraagd. Dit ging bij Distefano toch fijner.

Denk dat @Trinacria en @VespaEd de hele voorraad hebben opgekocht :grin::grin::grin:

4 likes

Sorry😇

4 likes