Panerai en zijn band

:joy:. Ja, elke dag van het jaar een andere band erom!

1 like

Ik heb 2 voorraad banden gekocht en ik kreeg direct de status klaar en daarna verzonden. Vreemd🤔

Niet alleen de band is mooi hoor!

1 like

Bestelling is toch onderweg. Hij was niet zo blij dat ik niet voor betaling via PayPal had gekozen en had de bestelling maar gecancelled… Beetje vreemd maar eind goed al goed enzo :sweat_smile:

Dat is erg vreemd idd. Hij biedt toch meerdere mogelijkheden aan. Gelukkig komt het goed!

Ja, betalen via die site anders dan Paypal gaat wat moeizaam. Liep bij mij ook stroef, maar via de mail kwam dat goed

Laat eens weten als ze binnen zijn van Corrigia en hoe ze zijn :sunglasses:

Ik ben ook heel benieuwd.

8 likes

Ik hoop dat ze het fabricageproces aangepast hebben…
Jaren geleden een band bij Corrigia besteld, super mooie vintage band maar màn wat een lucht kwam daar van af :confounded:
Of het de lijm was of het soort leer, ik weet het nog steeds niet maar het was niet te harden. ook na 5 dagen in eerst baking soda, koffie poeder en andere geur vreters bleef de geur hangen.
De band is nu 4 jaar oud , niet meer gedragen uiteraard en op het moment dat je hem om doet en warm wordt… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

hopelijk een eenmalige miskleun want ze maken wel hele mooie banden

Mooie banden!! Ook Corrigia??

nee, heb er wel 3 maar op de foto zijn het 2 Dstraps, 1 7t2 strap en een onbekende maar wel mooi :sunglasses:

3 likes

David Cordes “crackled black”:yum:

8 likes

ze zijn binnen, 2 nieuwe corrigia’s, zien er gewoon goed uit, goede maat, goed leer en geen fouten :sunglasses:
1 is de Mustard en 2 is de Inca

13 likes

Gaaf, ik ben nog in spannende afwachting!

2 likes

Hier ook…

2 likes

De eerste is vandaag binnen gekomen :partying_face:

15 likes

Same

3 likes

Zien er allemaal gaaf uit zeg!! Leuk zo net voor het weekend.

1 like

Verse schoenen gesneden. Morgen gaan ze erop.

7 likes