Panerai en zijn band

Die had ik al , mooi :sunglasses:

1 like

Corrigia D01 Espresso, net binnen. Helaas niet voor mij maar voor @Mojo_69⌚

15 likes

Schitterende combi!! :heart_eyes:

2 likes

Heel gaaf!!!

3 likes

Super blij mee Jeroen, schitterende combi thanks :ok_hand:t2:

2 likes

Mooie combi!

3 likes

Corrigia is binnen!! Dinsdag besteld en vanochtend al bezorgd. Ziet er goed uit en mooi soepel leer. Kleur is wel heel anders dan op foto vd site, maar deze lichtbruine band vind ik nog gaver. Betreft trouwens de D10- Belleza. Bijbestelde buckle lijkt wat groot, ben benieuwd of die wel gaat passen. Alles overziende is mijn eerste indruk erg goed. Fijn weekend!!

7 likes

Hier zijn ze ook binnen. Foto van de blauwe hieronder. De andere zal ik straks ff posten

11 likes

En dit is de andere. Vind die persoonlijk erg geslaagd

15 likes

X-postje

9 likes

Persoonlijk vind ik hun originele banden erg mooi, met die aparte bolling dichtbij de bandaanzet en verloopt dun af naar de gesp.

2 likes

Erg fraai deze! Welke is dit?

1 like

Echt heel vet Marcel :love_you_gesture:

1 like

De D12-Inca. In het echt een stuk donkerder dan op de foto van Corrigia

4 likes

De D10 Belliza zit erop incl buckle van Corrigia! Voelt goed om de pols. Kleur is zoals al aangegeven een stuk lichter dan op foto’s vd site, maar vind ik juist gaver. Genoeg gepraat, nu wat plaatjes.

12 likes

Ook op een Inca van Corrigia, lijken wel 3 verschillende tinten :thinking:

9 likes

Was bij mij ook Ed, op mijn Inca, zie mijn foto maar wel mooi :sunglasses:

2 likes

Ja, de foto’s van de site komen niet altijd overeen met de echte kleuren en de banden verschillen onderling ook altijd…blijft telkens een klein gokje daar hoor :joy:

4 likes

Desalniettemin een prima band, en mijn kleur is naar tevredenheid. Nu nog een beetje wennen aan de PAM.

3 likes

Nederlands vakmanschap! D-strap!

12 likes