Panerai en zijn band

Ook hier is de Corrigia binnen. Beetje stug nog maar fijne look. Voor die 48 euro best leuk :laughing:

16 likes

Kom er net achter dat mijn Bell & Ross banden ook passen op de Panerai! :grinning:


En dat zijn er best veel…:grinning:

6 likes

Staat dat niet raar?

1 like

Inderdaad, FOTO’S :sunglasses::sunglasses:

1 like

Zal vandaag eens proberen! :rainbow:

3 likes

Lastig in te schatten idd. Maar de prijs vs kwaliteit mijn inziens wel in orde. Ga er vandaag toch nog een paar extra uitzoeken ben ik bang :innocent:

3 likes

De espresso gezien? Die is ook erg mooi. @Mojo_69 heeft die (op jouw ex gemonteerd)

2 likes

Erg fraai, zowel het horloge als de band!

2 likes

Jeroen @WristCandy even op de koffie en hij mist zijn PAM 025 al @ThaPapper

14 likes

Doe ‘m de groeten :wink:

11 likes

Doe hem de groeten en dat is al de tweede eigenaar in rij die hem naderhand mist. Ik ga proberen het niet zover te laten komen. :slightly_smiling_face:

11 likes

:grin::grin::grin::grin:

4 likes

Staat het raar zo’n Bell & Ross distressed ex-ammunition belt strap met onderzeeër gesp op een 44mm Luminor?



Ik vind het eigenlijk wel wat… Vroeg me sowieso af wat die gesp op een Bell & Ross doet :thinking:

2 likes

Houden! Is gewoon prachtig :heart_eyes:

1 like

Da’s wel wennen zo taps aflopend op een Panerai. Maar dragen als je het mooi vindt toch? Vroeg me overigens af waarom die gaatjes links op de band er zijn. Keer verkeerd gestikt?

2 likes

Oud leer van een munitie riem oid.
Heb meteen ook maar een ABP Paris rubber band geprobeerd (op zijn Japans gemonteerd):



En dat in 9 verschillende kleuren…:grinning:

4 likes

ziet er niet verkeerd uit, zeker die leren en een gek kleurtje moet je houden voor op de pam, best wel cool zo :sunglasses:

1 like

Lees je mee @WristCandy? :smile:

1 like

en dan zullen gewone bandjes ook wel staan op de B & R, denk dat die groene het mooist is voor op de Pam. :sunglasses:

2 likes

:wink:

12 likes