Panerai en zijn band

Thanks, een kenner :wink::ok_hand:t2:

2 likes

Gaaf Marcel past perfect :ok_hand:t2:

2 likes

Nice! Dat groen in canvas lijkt me ook gaaf

1 like

Hier op zijn nieuwe corrigia in de kleur mustard, staat heel mooi met de wijzers, top :sunglasses:

13 likes

12 likes

Zondagnamiddagprojectje

3 likes

Fraaie band!

Bedankt! Moet nog veel oefenen om nog maar in de buurt te komen van de professionals, maar het is mijn therapie tegen stress :slightly_smiling_face:

15 likes

Zijn er genoeg die dit nog niet eens na kunnen maken, ziet er strak uit en mooie brede keepers :sunglasses:

1 like

Knap hoor! Doe het je niet na.

1 like

Merci! Ik doe m’n best, in ieder geval.

Allemaal begonnen met die Panerai te kopen en sindsdien een goeie manier om te ontstressen bijgekregen.

4 likes

Mooi hoor!

Mustard Corrigia op de California :heart_eyes: :star_struck:

15 likes

Die lijkt meer van de Assolutamente weg te hebben dan de D10/Bellaza, of zie ik dat verkeerd?

Gaaf Steven!
Hier een x-postje. De 390 op een Corrigia

9 likes

is ook bijna hetzelfde heb ze allebei, foto later :sunglasses:

Van L naar R

1. Corrigia D12 Inca
  2. Corrigia ES01 Com.Sub.In. B
  3. Corrigia D09 Mustard
  4. OEM Assolutamente

Nr 4 is al aardig oud 8 jaar en goed verkleurd en de andere nog nieuw. Foto’s zijn gemaakt in het licht en met stuk minder licht.
IMG_5171 2 IMG_5172 2

7 likes

Leuk om ze zo allemaal naast elkaar te zien! Ik ben er nog steeds niet uit wat betreft OEM Panerai of voor weinig een Corrigia. Helpt natuurlijk ook niet mee dat de Assolutamente in de juiste maat niet op voorraad is. De mustard Corrigia bevalt me op jouw foto’s een stuk beter dan de productfoto’s.

1 like

Mijn Corrigia D10 was ook een stuk lichter dan op de site. Lijkt totaal andere strap. Zie zelfs veel verschil tussen recente D10 straps op het forum hier. Best apart. Bijgaand mijn Pam 392 op de D10.

8 likes

dat lijkt net een assulotutalutomente zo

1 like