Panerai en zijn band

Mustard Corrigia op de California :heart_eyes: :star_struck:

14 likes

Die lijkt meer van de Assolutamente weg te hebben dan de D10/Bellaza, of zie ik dat verkeerd?

Gaaf Steven!
Hier een x-postje. De 390 op een Corrigia

9 likes

is ook bijna hetzelfde heb ze allebei, foto later :sunglasses:

Van L naar R

1. Corrigia D12 Inca
  2. Corrigia ES01 Com.Sub.In. B
  3. Corrigia D09 Mustard
  4. OEM Assolutamente

Nr 4 is al aardig oud 8 jaar en goed verkleurd en de andere nog nieuw. Foto’s zijn gemaakt in het licht en met stuk minder licht.
IMG_5171 2 IMG_5172 2

7 likes

Leuk om ze zo allemaal naast elkaar te zien! Ik ben er nog steeds niet uit wat betreft OEM Panerai of voor weinig een Corrigia. Helpt natuurlijk ook niet mee dat de Assolutamente in de juiste maat niet op voorraad is. De mustard Corrigia bevalt me op jouw foto’s een stuk beter dan de productfoto’s.

1 like

Mijn Corrigia D10 was ook een stuk lichter dan op de site. Lijkt totaal andere strap. Zie zelfs veel verschil tussen recente D10 straps op het forum hier. Best apart. Bijgaand mijn Pam 392 op de D10.

8 likes

dat lijkt net een assulotutalutomente zo

1 like

Match made in heaven :love_you_gesture:

1 like

Mooie serie!

1 like

Nou ik heb ook een Corrigia band maar ik vind hem erg slordig in elkaar gezet. Ik denk dat jouw knutselwerk zeker vergelijkbaar is met de profs!

Dit was mijn knutselproject:

4 likes

Wel gaaf!

1 like

Bedankt voor het mooie compliment :slight_smile: Die van jou ziet er ook wel leuk uit. Mooi geel!

Ik denk dat misschien de consistentie bij de profs beter is. Ik heb al regelmatig vloekend een half afgewerkte band in de kliko geknald omdat ik ergens volledig scheef zat met mijn gaten voor stiksel of voor de gesp, of dat ik volledig asymmetrisch gesneden had … :sweat_smile: Hoort er bij, maar hopelijk op termijn toch iets meer consistentie.

1 like

X-postje. De PAM390 op een blauwe Corrigia. Weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet vinden qua kleurstellingen…

2 likes

Ik moet ook even wennen aan deze combi…

Ook omdat de kleur tobacco is…op egaal zwart zou ‘ie mooier staan volgens mij. Misschien maar in ‘t blauw zetten. Past mooi bij de kleur van de band :wink:

2 likes

Met de tobacco wijzerplaat minder mooie match naar mijn mening.

1 like

Zal morgen even in het daglicht kijken

En toch heeft die blauwe wel iets…

6 likes

Beetje flashy mag ook wel eens.

5 likes