Panerai en zijn band

Bosphorus straps

5 likes

En tot slot een hele speciale van Kostas Straps

2 likes

En de “Firenze” van Mays-Berlin staat op dit moment voor me in bestelling.

3 likes

Nice collection @David78
Zowel van straps als Panerai’s! Damn! :smiley:

1 like

Thanks @VincentZ!

1 like

Jemig wat een verzameling! Wat is die derde precies, een 183?
Geweldig! De DLC variant trouwens ook :ok_hand:

De derde is een 183 “G” van het eerste productiejaar 2005, waarbij “Black Seal” en “Panerai” zijn omgedraaid.image

3 likes

Projectje ve Pam791 :wink:

7 likes

Even een kijkje in mijn collectie banden:

!

!

!

!

En nog twee banden incoming:

En nog een witte Strap voor in de zomer…

4 likes

Vandaag m’n “dirty” Corrigia strap mogen ontvangen!
Binnen de vooropgestelde levertermijn afgeleverd. Voor de prijs (-50% nu) heel tevreden. Best cool, zo dirty afgewerkt :sunglasses:

4 likes

Nice! Hoe lang was ie onderweg?

2,5 Weken na plaatsen van mijn order.
Als ze er effectief aan begonnen zijn krijg je normaal gezien een mail van Corrigia. Dat was bij mij enkele dagen later. In die mail geven ze je ook een geschatte verwerktijd. Dat zou bij mij einde deze week ergens zijn.
Vervolgens heb ik niets meer van ze gehoord tot vandaag de postbode aan de deur stond met een klein pakje.

1 like

Ah, het was me inderdaad al opgevallen dat je de 183 met verschillende dial lay-outs tegenkomt. G serie is dus iets exclusiever :ok_hand:

De 183 begint langzamerhand mijn favoriete Panerai te worden. Sandwich plaat, kleine seconde, gen logo, originele Radiomir case en relatief dun. Hopelijk kan ik hem binnenkort eens ergens proberen.

Veel draagplezier!

1 like

Wow, thanks voor de tip. Vandaag is kijken.

Diaboliq Straps

1 like

Mooi hoor maar belachelijk duur.
Heb die prijzen nooit zo goed begrepen.
Zelfs met korting :slight_smile:

Valt erg mee hoor. 65 euro…

1 like

Op de site ruim 200 dollar plus.
Maar inderdaad voor de helft en omgerekend naar euro’s is de prijs ok maar ik neem aan dat ze niet altijd voor de helft zijn :slight_smile:

Hé Panerai leeft weer!

3 likes

Nee uiteraard niet altijd voor de helft want dan was dat de 100 procent prijs :joy::joy:. In elk geval tot 1 januari 50 procent. Zelfs op sale-prijzen. En wat is 65 euro op een horloge met een bepaalde waarde…daar leg je ook geen nato van een tientje toch om? :see_no_evil:

2 likes