Panerai en zijn band

thanks voor de tip, is mijn 3e band in 3 maanden :ok_hand:

1 like

Zojuist ook een corrigia besteld, de squadro 1. Ben zeer benieuwd. Leuk die 50%!

Nog ff kijken of ik er toch geen 2 doe :frowning:

2 likes

Heb me ook al laten verleiden voor een tweede. Grr

3 likes

Ik net ook nog nummer 2 en 3 besteld. Nu stoppen :slight_smile:

Welke? Ook van de Squadra?

1 like

De d11 en de ammo limited.

2 likes

Oem Panerai blue croc blijft toch ook mooi!

8 likes

Nette prijs hoor!
En ook nog eens mooie bandjes.
Josip van Diaboliq Straps is een goede vriend dus daar is de “prijs” ook niet mis :slight_smile:
Zeker de moeite om hem in de gaten te houden.
Ook zeker qua prijs en kwaliteit.

Net ook nog een paar buckles besteld. Met 50% en gratis verzending zeker niet te duur!

1 like

Ga ik ook zeker een keer proberen. Mijn meeste banden zijn van distefano maar die is toch wel flink duurder dus ook maar is wat anders proberen.

1 like

Mijn eerste indruk is dat het net niet Di Stefano kwaliteit is Edwin. Met name de buckle vind ik precies iets minder en het draagcomfort ook. Het voelt allemaal wat stugger dan mijn Di Stefano’s, althans de eerste keer dat ik de Corriga om de pols heb. Heeft misschien iets meer tijd nodig om zich te zetten.
Maar zoals reeds gezegd: coole straps en voor het geld dat je nu betaald is het a really good bang for the buck!

Denk wel dat de wachttijden momenteel wat langer gaan zijn met al die orders van het forum hier! :rofl:

1 like

5 likes

Ik ben benieuwd. Tot heden heb ik nog geen fijnere banden gevonden dan mijn di Stefano’s. Maar zoals je zegt nu 3 banden met buckle en 3 losse buckles voor iets meer dan de prijs van 1 distefano. Blijft toch leuk om af en toe een andere look te dragen. Nu met de feestdagen een roodbruine band gemonteerd😁

2 likes

Ruige band. Zijkant vind ik toffe look hebben. Voor jou ook een blijver de pam!

1 like

Hell yeah! :sunglasses:

1 like

RIOS 1931 bandje op de Black Seal

6 likes

Zeer te spreken over Corrigia. Ik heb er in totaal 4, maar slechts één in 24 mm.

5 likes

Bedankt voor de tip, heb er ook maar een besteld👍

1 like

De banden die ik heb komen van Toshi, Green pilot watch straps en colareb. Wordt dit horloge niet snel beu op deze manier!




!

4 likes

Blijft mooi met dat blauwe accent van de secondenwijzer :+1:t3:

1 like