Panerai "in-house"?

Als er ten onrechte gesproken wordt van in-house, is dat op zijn minst niet kies. Je doet er je merknaam weinig goeds mee. Het is immers nogal een zwaktebod.
Anderzijds: áls ik een Panerai -of enig ander merk dat zich eraan bezondigt- mooi zou vinden en de juiste prijs zou hebben, kocht ik er wel een.

En zo hoort het! Lekker je geld uitgeven aan de dingen die jij het waard acht :slight_smile: Moeilijker is het niet. Buy what you like first and foremost (Roman Sharf)

Maar ik dit voorbeeld is Panerai in mijn mening niet waardig genoeg voor mijn hard verdiende centen

2 likes

Tja, een standaard dichte kast van een duiker met mercedes wijzers. Die wel voor 10K plus. :thinking: Het is allemaal emotie heren, niet meer.

Overigens, zo mooi:

8 likes

Panerai is toch al lang weer ‘uit’?

Heb nog ergens een 118 liggen, bedenk ik me net… :wink:

4 likes

Hoe kom je heirbij ?
Valfleurier heeft niet de productie capaciteit om standaard uurwerken te maken.
Sellita is een grote leverancier en levert ETA klonen die kwalitatief goed zijn, deze worden door veel CH merken gebruikt.

Na het lezen…. Iemand interesse in een fiddy en cali want ik wil af van deze shit…

4 likes

Je wilt gewoon een el primero! :grin:

1 like

:joy::joy::joy:

En wat heb ik eigenlijk aan een stopwatch???

1 like

Kun je timen hoelang je gebiologeerd maar die zenith aan het kijken bent. :rofl:

3 likes

Its useless :face_with_monocle: voor mij dan

1 like

En ik snap je opmerking over de 50 limited… maar die doet het niet voor mij.
Maar ben erg blij met je input !!!

1 like

Wijzers zijn niet goed uitgelijnd. Urenwijzer zegt 18 minuten over, minutenwijzer 8 minuten over. :face_with_monocle:

Ja sorry, ik zie dat meteen. :man_shrugging: Beetje jammer, want dit lijkt me geen render.

Het is heel simpel - elke minuten-index komt overeen met 12 minuten van de urenwijzer. Tel ze maar na op de foto. :slight_smile:

Ik heb 5 Speedmasters afgekeurd voor ik een goede in handen had, o.a. om deze reden. :sweat_smile:

5 likes

Ik geloof je meteen. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik bied tree

2 likes

Als je het maar goed steelt en beter namaakt.

Wees blij dat die Italianen de uurwerken niet zelf maken, dan was je nooit ergens op tijd.

Laat ze net als bij auto’s het design doen en de brochure maken dan maken de Duitsers de motoren.

5 likes

Van de regen in de drup :innocent: Laat dan de Japanners de motor doen, dan heb je tenminste wat betrouwbaars. Net als met horloges, Seiko maakt tenminste wel alles echt zelf inhouse. :scream:

1 like

Als er mensen zijn die af willen vsn al die Panerai dingen; ik hou het blauwe gedeelte in de gaten. Mag allemaal niet te veel kosten, want ja: Panerai, oei, horlogerie haute fluff puff bla.
Succes

4 likes

Ik heb het artikel gelezen. Wat een hoax!!! :scream:

4 likes

Panerai maakt 78.000 horloges per jaar tegen VC 23.000 en daarbij is VC ongeveer 100 jaar ouder.