Laat eerst je jachtgeweer hier graveren en koop er dan een passende Panerai bij …
De nieuwe Panerai Luminor 1950 Sealand For Purdey Gunmakers Engraved
Is de jacht op grootwild ok als je het WWF steunt? …
Laat eerst je jachtgeweer hier graveren en koop er dan een passende Panerai bij …
De nieuwe Panerai Luminor 1950 Sealand For Purdey Gunmakers Engraved
Is de jacht op grootwild ok als je het WWF steunt? …
Panerai, the Big 5 Collection
Ik vind het wel een beetje een rare actie dit. Lijkt net of het OK is om op die dieren te jagen.
Spreekt me nou niet bepaald aan…
Sterker nog voor mij persoonlijk doet het zelfs afbreuk aan het merk…
Nou boeit dat toch geen ene fluit want ik zit toch niet in de markt voor een panerai
Lijkt me duidelijk op welke markt Panerai zich mikt. Grote misser in mijn ogen!
Nee lijkt me duidelijk waar die markt dan weer op mikt
Komop mensen, laat die potentiele kopers lekker, leven en laten leven… uh wacht…
Wijzerplaat is wel cool!
Inderdaad F**K die trophy hunters! Simpele onderontwikkelde wezens met primitieve driften grrr
Eens, maar nu is f**k ook wel een primitieve drift…
Niet dat het veel uitmaakt maar deze modellen zijn er toch al veel langer?
Ik hou meer van dieren dan van horloges. Dus doei Panarai.
Vind het graveerwerk op die rand ook nogal grof uitgevoerd; dus niet alleen triest, maar nog lelijk ook.
Wel een noodzakelijke echter
Met zo’n lelijke plaat ben ik blij dat er een klepje voor zit.
nou inderdaad, een horloge laten graveren is super alleen is dit een wat lugubere actie dunkt me… ik zou hier als Panerai ook niet mee willen associeert willen worden.
Inderdaad. Panerai werkt al veel langer samen met Purdey. En er zijn nu ook nog meer modellen dan alleen de “Big Five” (en zo te zien hebben ze correct een zwarte neushoorn afgebeeld). Ik zag ze ook met de houtsnip en ander veerwild. Wel leuk dat ze een hunter model hebben nu. Vorige modellen waren niet-hunters.
Ik denk dat qua marketing het Purdey publiek wel lucratief is voor Panarai. Als je een tonnetje wilt en kunt neertellen voor een jachtgeweer, dan is een bijpassend horloge van 20K wel leuk natuurlijk. Deze samenwerking is dus geheel gewenst door Panerai. Ze gebruikten toch al leer voor hun bandjes…
Overigens kan het ook van hetzelfde merk, je horloge en je geweer: http://www.lebeau-courally.com/
Laten we nog een stapje verder gaan in alles mag. Kom op haaien, duikers aanvallen, is ook OK.
P.S. “leven en laten leven” past niet zo best bij de jacht…
Ik koop liever een horloge met als thema: verbinden, bruggen slaan, einde van een oorlog of muur, vrijheid en democratie etc. Niet over de hobby van de oude elite, helemaal niet als onschuldige dieren worden afgeschoten.
Als hobby-duiker koop ik wel duikers, maar ik heb bij de opleiding ook geleerd respect voor de natuur(koraal) en dieren (vissen e.d) te hebben. Maar ach ik ben ook geen target group voor dit jachthorloge.
Excuses als ik hierin onduidelijk was maar dat was natuurlijk de grap.
Laat het duidelijk zijn ik vind dit thema ook ronduit belachelijk en de “sport”(voor zover je dit zo kunt noemen) waar ze op doelen helemaal schandalig.