Panerai luminor marina pam00111

Hehe inderdaad

1 like

Beter krijg ik het uurwerk van mijn (authentieke :yum:) 112 met deze telefoon niet in beeld.

1 like

edit

Iedereen bedankt voor de tips! De beste meneer reageert nietmeer na het vragen van een foto van de veiling documentatie en het serie nummer. Dat zegt dus al genoeg😜

4 likes

Heh. Opgelost. Excuses voor mijn minder beleefde taalgebruik van eerder, maar ik erger me altijd dood als mensen obscurantistische foto’s in advertenties plaatsen. :slight_smile:

1 like

Misschien slaapt hij nog…?

Zou ook kunnen maar denk het niet gezien hij telkens binnen 3 minuten reageert.

1 like

Een foto van mijn oude 176 met hetzelfde uurwerk:

3 likes

Hoi Bas, zou je, als je inmiddels zeker bent, kunnen aangeven via welk kanaal je in contact bent geweest met deze verkoper? Dit om anderen voor een miskoop te behoeden.

Ik heb destijds mijn pam00111 zonder doos en papieren gekocht bij burger voor 4k. Dus 1.3k onder de prijs lijkt me sterk ja.

Staat op MP!

Je hebt vast gelijk, zoals Schoen al heeft aangegeven heeft een originele een andere, veel nettere, bevestiging van de kroon. (Zijn overigens ook replica’s met een mooie afwerking van de pin).

Dat was wel een dure! :yum:

Maar een hele mooie!!

1 like

Agjah :stuck_out_tongue: ik was nieuw id horlogewereld. Kende toen dit forum nog niet en chrono nog niet :grin:

Ach, Paneristi kijken niet op een paar centen,… Die hebben hun blik op de horizon!! :pray::pray::pray::vulcan_salute:

3 likes

Idd, die kopen bij Burger…:smile:

Lopen niet weg voor een klein beetje risico :wink:

1 like

Het horloge word inderdaad aangeboden op marktplaats

1 like

:tired_face:

2 likes

:yum: Horlogemeetings zijn nooit hip. In principe iets voor nerds, net als modeltreinen.

Ze zitten op bovenstaande meeting in ieder geval wel lekker aan de borrel. Wat voor goedje zou die gozer rechtsvoor tot zich nemen?

3 likes

Dat is niet om te drinken, dat is om de bezel te modden :wink:.

3 likes