Panerai Nieuwe release RADIOMIR QUARANTA

Geen idee of het al ergens gemeld is, maar panerai gaat ook een e boutique exclusief horloge verkopen. 500 stuk.

Vanaf morgen,

Radiomir 40?

RADIOMIR QUARANTA

https://www.panerai.com/nl/en/home/radiomir-quaranta.html

Iets met een groene dial in elk geval :grin:

2 likes

Allicht een radiomir 40. Zou erg leuk zijn als ze deze reeks iets meer waterdicht hadden gemaakt. Mooi design maar 3 bar is een spijtige zaak.

3 likes

Wellicht is die nu 4 bar waterdicht :joy:

3 likes

Met een beter uurwerk dan 2009 New York boutique special? :upside_down_face:

318n

5 likes

Nou hoppa!
Hier is die dan.

Maar liefst 40! mm. :joy:
En nou komt het. 50meter waterdicht! :muscle:

Hoewel ik de maat en kleur leuk vind laat ik deze toch aan mij voorbij gaan. :sunglasses: 50m water resistance :see_no_evil:

Wat vinden jullie?

11 likes

Ach, meer van hetzelfde!

2 likes

Als je er niet eens fatsoenlijk mee in de wildwaterbaan kunt, hoeft het van mij niet meer

3 likes

Toch een dichte caseback. Boeie.

1 like

Kleur is goed gelukt, 50m is voldoende, al zal je niet zo gauw ermee zwemmen op dat kroko bandje.

2 likes

Ziet er werkelijk superstijlvol uit maar de 5ATM is een complete afknapper, jammer dat ze hun “heritage” als navy duikers zo verwaarlozen :man_facepalming:t3:

2 likes

Laat ik nou altijd gedacht hebben dat krokodillen waterdicht zijn.

6 likes

Mooie Radiomir, jammer dat hij maar 40mm is …

1 like

Tja, dan kan je er ook een quartz werkje insteken en de volle zwik betalen om hen verder te ondersteunen in hun “exclusief” verhaal.

Een blamage voor een Panerai. Prachtig horloge, maar die had minstens 120m moeten doen.

3 likes

Mee eens zowaar :disappointed_relieved:

3 likes

Eens. Ingekocht Valfleurier uurwerkje erin en voor de volle mep verkopen. Panerai is inmiddela meer een lifestyle brand dan een serieuze horlogemaker.

4 likes

Ben het met je eens. Zou je er dan wel mee zwemmen?

Niks mis mee. Ook niet met een Unitas.

Laten we eerlijk zijn, op het moment dat je meer dan 3000 Euro voor een simpele drie-hander betaalt met een mechanisch uurwerkje ben je sowieso bezig met lifestyle aankopen. Zo goed kun je niet met een houten stokje en wat diamantpasta op beveltjes zitten poetsen dat de prijzen er ooit realistisch van worden.

Of je dat uurwerk dan in je eigen garage zit te bewerken, of je koopt het in bij iemand die dat in zijn garage heeft gedaan, dat maakt niet uit. Ik zou zeggen dat een Valfleurier nog een verlichte keuze is, en mijn Cartier met het zogenaamde in house uurwerk is ook de doekoe niet waard die ik er voor neergelegd heb. Ik maak me daar weinig illusies over.

Gisteren was ik op de Salone Di mobile in Milaan, ze hadden daar een panari boutique neergepoot, even binnengesprongen voor een espresso en een praatje, ik heb er de verschillende limiteds even gezien en geprobeerd, zeer aangename sfeer in de boutique, ik ben over het algemeen nogal vintage minded, al moet ik zeggen dat ik zeer gecharmeerd was van de radiomir 44mm 8 dagen manuele opwinder, draagt veel kleiner dan ik verwacht had.

11 likes

Heel fraai deze. Wat is je pols omtrek als ik vragen mag.

1 like