Speedmaster, want je hebt al een duiker met je Seamaster
Zoek er maar eentje uit
Panerai melkt ook uit hoor. Maar hebben wel meer manufactuur werkjes inmiddels. 4,5/5,5K voor een Unitas ga ik ook nooit betalen, zelfs al zou ik het makkelijk kunnen missen.
Uitmelken, helaas een doel geworden op zo’n beetje de hele wereld. Al een jaartje of 2000 dus nu niet Omega shamen en blamen.
Die is dus subjectief…
Speedmaster, om het even welke versie met Hesalite.
Tenzij je echte naam Bruno Banani is, of je bent keukenverkoper. Dan een Panerai…
Zowieso gaan passen. Misschien ga je wel met iets helemaal anders naar huis.
WoW WoW … nu ben ik echt de weg kwijt , heb helaas niet de puncias om ze beide aan te schaffen. Wel leuk om te zien waar een ieder zijn voorkeur naar uitgaat.
Radiomir, zonder twijfel
Speedmaster. Je wordt door beide merken genaaid maar de Speedmaster is toch meer “the real deal”. Panerai is als een cappuccino - een hoop opgeklopte melk.
Speedy! Überhaupt nadenken over een Panarai zou al een ban moeten opleveren
Wel goed spellen he. Pro or con.
Ik zag het maar kan mijn berichten niet aanpassen ik heb het opgegeven.
Nog steeds TL-1 na 3 jaar? Try harder.
Ben benieuwd naar de Dominee, die is ijverig aan het typen.
Laat het lot maar bepalen!
Ja. Een Grand Seiko.
Of een Speedmaster, maar dan ben je tweedehands bezig.
Helaas: Mijn probleem met Panerai is dat de enige binnen budget met de veel mooiere Radiomir kroon de Quaranta is, en die heeft maar 30 meter waterdichtheid, wat het een totale farce maakt.
De Luminor met kroongedrocht is nog eens een keer wat, die kun je in de 44mm Mare Nostrum versie scoren, maar dan heb je dat nieuwe logo er ook op staan.
Of je moet tweedehands willen gaan. Wat voor de Speedy ook zal moeten, want volgens mij ga je die ook niet onder de 7000 vinden, nieuw.
Je kunt ook eens gek doen:
Rond 6250 te koop. Klein tandje boven budget. Wel kek kleurtje.
De Luminova moest op in Grenchen?
0 stemmers
First.