Panerai of Speedmaster

I know, dit was dan ook veruit de mooiste Speedmaster van de hele winkel toen ik hem uitzocht :wink:

1 like

Shit te laat dan had ik hem kunnen sluiten op 100%

Edit gelukkig niet gedaan :rofl:
Vind speedys doodsaai

1 like

Ja! Zenith El Primero

7 likes

Op een zwarte plaat? Wow. Er zijn merken (kuch kuch) die dat nooit zouden doen. Die pakken alleen gepolijste wijzers op lichte platen, en brushed wijzers op donkere. Mooi horloge verder, dat zeker, evengoed.

1 like

Ja remake van een oudje…

Vind het na 4, bijna 5 jaar nog steeds een van mijn mooiste horloges.

9 likes

Panerai :heart_eyes:

7 likes

Lekker hoor.

3 likes

Gaaf

1 like

Nee, die is suikerbieten en aardappels oogsten…

1 like

Mijn stem gaat uit naar Panerai, Speedmasters zijn zo standaard. M.u.v. van een aantal lim. ed., zoals die van de Olympische Spelen. Of de Speedmaster Chronoscope, daar heb ik wel een enorme zwak voor.

1 like

Heb die Panarai nooit begrepen, zo groot en lomp. Jaja, heratige… nee, doet mij altijd beetje denken aan zo’n veel te grote spuuglelijke TW steel ofzo.

Lekker voor de speedmaster gaan :+1:

81 dagen bezocht in 3 jaar, dat gaat nog wel even duren…

Easy!

Maar je moet zelf een keuze maken!

3 likes

Panarai nooit van gehoord.

1 like

Ik had niet gedacht dat jij deze Breitling met subdials dwars door 4 cijfers aan kon :grin:

Verder een mooie Breitling, daar niet van.

Ken alleen Fred Panarai… :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik smul altijd van de Dominee ook al ben ik het niet altijd 100% met hem eens. Maar hij heeft altijd uitgebreide argumenten en dat mag ik wel.

4 likes

Dat is wel een belediging voor de Panerai vind ik. Heb enkele TW Steel in het wild gezien bij een collega, die dingen zien er echt helemaal niet uit en dan heb ik het nog niet over de grootte gehad, dat slaat werkelijk helemaal nergens op.

Gewoon passen bij de AD want draagcomfort is ook belangrijk en je pols moet de Panerai wel aankunnen.

1 like

Als de herverkoopwaarde van het horloge belangrijk voor je is —> speedmaster

Als de herverkoopwaarde van het horloge niet belangrijk voor je is —> speedmaster

6 likes