Panerai of Speedmaster

Misschien… maar waarom het er mij aan doet denken is te groot en de crownguards. Die TW’s hebben ook zo’n lomp ding op de kroon zitten net als Panerai (excuus zo beter? @floris) zegt genoeg hoe hoog ik dat merk heb zitten :wink:

2 likes

Die schreeuwerige Panerai’s zijn naar mijn idee zo passé, dus ik zou altijd voor de tijdloze Speedmaster kiezen !

1 like

Het is mijn persoonlijke mening, heeft nix met ‘shamen & blamen’ te maken

Ik kan het verschil niet zien zonder dat ik er op gewezen word bij de Speedy Pro’s…:roll_eyes:

IWC Mark XX

Ulysse Nardin Diver

1 like

Terecht. Ik vind die versies erg mooi. Een kleine brush op de wijzers zou hem wel beter afleesbaar maken.

1 like

Ik zou wegblijven van het “moderne” Panerai die met kop en schouders uitsteken boven de rest daar waar het gaat om marketing van B-S, en voor mij de lijn met keihard liegen al hebben overschreden.
Lees svp eerst wat zaken door ;

Na lang wikken en wegen is dit hem geworden :ok_hand:

30 likes

Van Harte :ok_hand:t3:

1 like

Schitterend! Mooie keuze!

Schitterend!

Lekker hoor. Geniet er van :+1:

Panerai > speedmaster anyday

Gefeliciteerd met de keuze en de NA :+1:t2:

Het makkelijk. Je gaat ergens naar toe waar je kan vergelijken.
Leg op een rijtje een Radiomir, een Pam 44mm, 42mm, en zo een Omegy ding.

Koop een Panerai.

1 like

:clap::ok_hand:

Heb naast een Speedmaster een Pam 005 en die draagt erg prettig…heb andere modellen ook gepast maar vind de meeste te “bulky”, heb geen grote pols… :grinning:

Goede keus :+1:

Bedankt voor de positieve reacties, heb naast de Radiomir ook een Luminor overwogen. Het klassieke van de Radiomer sprak mij meer aan. Er is toch als horloge liefhebber ook wel veel moois te koop :wink:, ik heb deze gekocht bij Burger in Maastricht, je weet niet wat je ziet :flushed:

3 likes

Mooi, hoor. Gefeliciteerd met de NA. Veel plezier ermee.

Welkom bij de club.