Er was bij Tagheuer het debacle met calibre 1887 wat er een Seiko uurwerk bleek te zijn.
Er wordt erg vaak ‘creatief’ omgegaan met de term ‘in-house’. Uiteindelijk zijn er maar weinig echte ‘manufactures’.
Ja, die herinner ik me ook nog. was gewoon een kopie van de Seiko maar dan door TAG gemaakt. De finish kan dan wel op een ander niveau zijn. Volgens mij kwam TAG Heuer er destijds ook voor uit om hiervoor gekozen te hebben.
Ach ja, het blijft een pot nat, behalve bij Rolex dan.
Niet alleen Rolex, Zenith heeft de EP.
Vergeet Bremont niet 
Dat is waar, ik kan Zenith ook zeker wel waarderen. 
Nou is Rolex natuurlijk ook niet technisch perfect, als ik het goed begrepen heb zijn er structurele problemen met het 3235 uurwerk.
Oh, niets van meegekregen, wat dan?
Gefeliciteerd Ferry. Mooi horloge.
Veel draagplezier !
Bizar… bedankt voor de informatie 
Wel interessant om te lezen. Richemont kan altijd terugvallen op het feit dat dit hele verhaal nietig verklaard kan worden als je er vanuit gaat dat het wel in-house gemaakt is door Richemont in plaats van het specifieke merk.
Voor de perceptie van de eindgebruiker hoeft het niet veel te betekenen maar het imago van een merk leidt uiteindelijk toch tot minder appeal vind ik. Bovendien wordt niemand graag voorgelogen.
Even hier onder de aandacht bij de juiste doelgroep. Dit is echt gaaf voor de Radiomir bezitters.
Hele gave band, wie heeft die gemaakt als ik vragen mag?
Prachtige Pam👌🏻 Is dit een 40mm model? Gewoon dragen en van genieten, als je het als belegging gaat zien dan is de hobby passé denk ik.
Panerai maakt dus niets in house?
Dat is de strekking van het artikel en volgens mij redelijk onderbouwd. In-house is een waardevermeerderingstruuc van de marketingafdeling maar als je met leugens op de voorpagina kom dat lijd je merk daar toch onder denk ik.
Dank je.