Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

368

10 likes

Sinds gisteren weer ‘n 111, nu met

:sandwich:

13 likes

8 likes

Mooi Charles! Gefeliciteerd met deze 111 :partying_face:

1 like

Hier wat oude plaatjes van :wink: allemaal in bezit gehad , omgeruild of verkocht :upside_down_face:

(upload://yjXHuT4LWBLugc09vP2HRRwIziy.jpeg)

14 likes

Hier zaten heel wat mooie stukken bij!! Ben eigenlijk wel benieuwd: welke is - of zijn - je het meest bijgebleven en welke het minst?

1 like

Lekker ff struinen in de oude doos. Voor mij de 40mm luminor het mooist

15 likes

Bleh, wat spookt ie door m’n hoofd. Wat zeggen jullie? De nieuwe 1731? Sandwich, 1950 case, secondenwijzer, open caseback? Of mijn oude vertrouwde 390 painted, limited op 2000, oer-Panerai DNA, Bettarini case, houden?
Allebei bruinachtig. De 1731 chocolade en de 390 tobacco. En allebei gouden wijzers. Polletje maar, met plaatjes voor de sfeer.
De 1731:

Mijn gewaardeerde 390:

PAM01731 of PAM00390?
  • Panerai 1731
  • Panerai 390
0 stemmers
2 likes

Beide schitterend!! Maar heb een keuze gemaakt zoals je graag wilde :+1:t2: (heel wat gelijkgestemden zo te zien…:wink:)

1 like

Ja nogal! Terwijl de 390 zo authentiek is

2 likes

Cashback zou ik altijd voor gaan :rofl:

6 likes

Haha. Zie het nu! Autocorrectie…. :joy::joy::joy:

2 likes

Heeft mijn voorkeur!

1 like

Beiden gaaf maar 1731 wel verreweg favoriet!

Wat moet ik me voorstellen bij een tabacco wijzerplaat? Is dat echt bruin? Of meer richting antraciet/grijs?

1 like

Heel licht bruin. De kleur is lastig op foto te vangen

6 likes

Ja moeilijk te zien inderdaad. Het lijkt donkergrijs op mijn scherm.

1 like

Grappig. Ik vond m’n oude NA-topic nog nadat ik een plaatje op het web zocht om de kleur beter te laten zien. Dat laatste is overigens niet gelukt

1 like

Joh, wat een plezier is dit.

Ik snap dat een instap PAM niet haute horlogerie is maar dit geeft wel zoveel plezier. Het is lomp, het glimt en het is technisch geen hoogstandje maar dit is echt puur plezier aan je pols.

PAM1382

Ps, goede ervaring met een Malteese dealert op Chrono. Prijs was echt heel scherp, levering snel en communicatie soepel. Mocht je een nieuwe Panerai zoeken, stuur me dan even een PM en deel ik de naam met je.

13 likes

Gefeliciteerd! Panerai is inderdaad super gaaf!!

1 like

PAM619

10 likes