Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

En… @Arjan1307 en @SalvatoreB kunnen jullie mijn Flyback 614 nu een beurtje geven? En dan geen fuck-up beurtje wel te verstaan :joy: Ik heb met Glashutte eens een workshop gehad… viel best wel tegen moet ik zeggen :see_no_evil:

3 likes

17 likes

03312

18 likes

Cool,
Ik ga volgende week met vriend @HanDavinci

Was het leuk?

2 likes

Als je niets geeft om een schroefje meer of minder mag je m gerust langsbrengen

4 likes

Ja was leuk maar verwacht niet dat je na die 2 uur iets meer kunt dan 5 schroefjes losdraaien, 2 plaatjes eraf halen en de boel dan weer terugzetten :grin:

2 likes

De nieuwe 1731 even geprobeerd. Niet verkeerd!

16 likes

19 likes

:sunglasses: men heeft de daad bij het spreekwoordelijke woord gevoegd… ze hebben hem op de choco bruine band in de Boutique liggen. Zoveel mooier dan de lederen band :smiley: Vind ik. Want over smaak kun je bezig blijven :sweat_smile:

1 like

Had deze configuratie wel eens in het diep zwart willen zien. Denk dat t nog geslaagder zou zijn

3 likes

By far mijn favoriet deze 614 :sunglasses:

14 likes

Voor wat betreft je Pams of sowieso?

1 like

Het is net een grafiek bij me… maar als je het me nu (in dit moment) vraagt… van alles wat ik heb!

Maar afgelopen woensdag was er een Fope evenement waar ik mijn witte Daytona droeg met een wit linnen blouse. Dat was een ander moment :grimacing:

En als je me nu vraagt te kiezen tussen die twee kies ik de Panerai als one watch. Die heeft alles en meer t.o.v. de Daytona. Stoerder, vele malen exclusiever, praatstuk waarbij het over de liefhebberij gaat, gewoon te koop, geavanceerder uurwerk, banden wisselen (origineel), en je loopt er relaxter mee rond als dat een issue zou zijn.

Gewoon een vervelende hobby die horloges :joy:

6 likes

Volgens mij zijn er ook best wat “Panerai only” dragers hier, die geen tot weinig andere merken hebben. Zou dat bij Panerai wat meer het geval zijn dan bij andere merken?

Ik heb nu al bijna een jaar of 10 mijn 312 en daarnaast soms (tijdelijk) iets anders gehad, maar dat flipper ik dan altijd weer. Die Pam is echt een blijver voor het leven. Dat heb ik met Rolex/Omega nooit gehad.

5 likes

Ik heb geen idee of dat bij Panerai meer het geval is dan bij andere merken. Wel een interessante vraag… daar zal ik eens op doorgaan bij wat mensen :nerd_face:

Ik merk wel in de tijd dat ik met horloges bezig ben mensen makkelijker kan enthousiasmeren voor een Omega, Breitling en Rolex dan een Panerai of Blancpain. En aan mijn enthousiasme kan het niet liggen :sweat_smile: Ik mis alleen nog een Polo, jasje en petje (met Panerai erop) om als realtime ambassadeur door het leven te gaan :rofl:

Nee zonder gekheid. Wat ik vaak hoor is maat en prijs. Maat is geen discussie, ga passen en je zult het merken… daarnaast start het bij 38mm! En voor elke beurs is er een mooie PAM :sunglasses:

8 likes

Ik begin hier ook weer langzaam op te warmen voor een Panerai. Wel een Luminor of Submersible (nog niet eerder gehad) dit keer.
Fijne dag mannen en geniet van Moederdag

3 likes

Lekker!

2 likes

Ik heb de afgelopen 20 jaar eigenlijk altijd wel een Panerai gehad.

Als ik echt maar 1 horloge mag kiezen dan zou het voor mij een Panerai zijn. De afwisseling met de banden is gewoon erg prettig.

16 likes

Wat vinden de Panerai kenners hiervan?

3 likes

De week starten met de :three::three::one::two:

15 likes