Panerai Only

Bij mij zat er een krokodillen lederen band en een bandje van Ko bij. Heb inmiddels deze band en een paar ABP bandjes erbij gekocht. Ben niet echt een banden swapperaar maar mocht ik de behoefte hebben dan heb ik genoeg keuze.

Nog altijd mijn favoriet die ik afwissel met een 35 mm vintage horloge :grin:

14 likes

Blij met mijn nieuwe band het staat hem mooi!

18 likes

En zit zo lekker! Toch? :wink:

1 like

Zit prima :slightly_smiling_face:

1 like

Brute combinatie! Cool

Origineel? Duur?

PB gestuurd :slight_smile:

Toch nog wat zonneschijn op deze koude winderige ochtend

14 likes

Erg mooi met sandwich dail :+1:. Welke model is dit precies? De nieuwere modellen hebben geen sandwich dail meer ;-(.

1 like

Dit is de PAM183 @daymio

1 like

Mooie combi, band staat hem erg goed!

1 like

Crosspost!


Spiegel gepoetst!

7 likes

Het is Black Seal Sunday :wink:

1 like

Doe ik een keer mee.

Imgur

16 likes

Deze moest ik even opzoeken. Bijzonder! En natuurlijk gewoon erg mooi! :sunglasses:

@H47 mooi dat je 'm toch gehouden hebt! (Ik ben een tijdje niet hier geweest.)

Tot er een 44mm 372 komt is de 795 mijn favoriet


Fotocredits voor Panerai Frankrijk

10 likes

Zeker niet verkeerd, maar die power reserve,… die past gewoon niet in het plaatje. Compleet uit balans.

3 likes

Als ik bv een Panerai AD benader voor uurwerk onderdelen, dan krijg ik het standaard antwoord: ‘dan moet het horloge ook geserviced worden’

Tja daar zit ik eigenlijk niet op te wachten, want dan word het me een (te) kostbare aangelegenheid

Als er wat aan mijn Rolex mankeerde waren er altijd wel wegen te vinden buiten de AD om, om daaraan te komen

Voor mijn Omega idem, dan ging ik naar Ferrie Schweitser

Met Panerai heb ik nog geen ervaring, maar zijn er hier ook ervaringen om buiten de AD aan Panerai parts te komen, zoja dan hoor ik dat graag :slightly_smiling_face:

Wat zoek je? Dat is denk ik toch wel de eerste info die benodigd is voor een antwoord.

Is het een inhouse uurwerk?

1 like

Nee geen inhouse, een OP VIII (is eta vlgs mij een vj7750), ben op zoek naar een rotor