Panerai Only

Google is je vriend.

Omega is van swatch. Eta is een swatch onderdeel. En Ferrie Schweitser waar naar je refereer doet Omega service, dus lijkt mij dat hij dan ook aan andere swatch/eta onderdelen moet kunnen komen. Als je met hem goede ervaring heb geef je hem toch even een belletje?

1 like

Zal eens kijken :wink:

1 like

Paar pica’s nu ik toch vanuit huis werk!


10 likes

welke is dit ? , wat is hij prachtig :heart_eyes::sunglasses:

Dit was een PAM 24 Submersible A serie.

Was een erg mooi ding idd :+1:

1 like

Nieuw bandje binnen vanuit Thailand (heeft er een maand over gedaan.

Ben er erg blij mee.


11 likes

Wat ben ik er blij mee!

13 likes

Met 17,5 kan een 42mm Radiomir 1940 ook best. Ik heb 16,5-17cm en draag een 620, past prima !!

1 like

Luminor 40
Radiomir 1940 , 42mm
Radiomir wired lugs 45mm

Zou allemaal in principe prima moeten passen.

Bij een beetje vlakke pols zou 44mm ook nog wel moeten kunnen met een beetje fantasie😇

Klopt van die luminors 44, die zijn ook te doen door de kort lugs. Op het randje voor mij wel…
Is wel grappig, maar die passen mooier om de pols dan bvb de huidige generatie Sub, door die kastvorm toont die (bij mij althans) te groot.

Huidige generatie sub past bij mij ook. Luminor 44 toch nog wel wat groter. De 40 luminor is mijn sweet spot.

Ik snap wat je bedoelt. PR indicator lijkt me handig bij zo’n lange gangreserve maar ze hadden 'm beter op de achterkant kunnen zetten zoals bij de 422.

Qua balans vind ik de 112 onovertroffen :sunglasses:

15 likes

Alleen ‘Panerai’ had hoger onder Luminor moeten staan zoals de oudjes en bv de 390 & 372. Dan had hij echt perfect geweest.

2 likes

Zelf vind ik dan de onderkant weer een beetje leeg. Ieder wat wils gelukkig bij Panerai!

1 like

Wie van de kenners hier kan iets zeggen over de staat van deze Radiomir?

Heeft recent een service gehad (wel van Panerai zelf) maar ik ben beducht voor overpolijsten; juist die strakke lijnen maken dit horloge.

Een Radiomir 45mm zit bij mij toch het mooist en ik vind deze plaat geweldig dus ik denk serieus na over een bod.

Bedankt!

EDIT: foto’s zien er raar uit zo maar ik krijg het echt niet anders en klikken helpt gelukkig…

2 likes

Ziet er niet verkeerd uit zo te zien.
Heb er ook nog één. Wel een 8 days.

2 likes

Erg mooi inderdaad.
Een goede vriend van me had hem en heeft hij na 3 jaar intensief dragen weg gedaan. Rara,… nu nog steeds soms spijt van.

Zelf vind ik de ‘logo base’ nog steeds erg mooi;

3 likes

Deel de mening van @Crownguard. Heb ook nog een 8 daags liggen enkel niet te koop. :wink:

Zou wel goed nadenken welk model je echt wil hebben en passen. :+1:

1 like

Zn broertje :wink:

7 likes

Ziet er geloof ik wel strak uit.

1 like