Panerai Only

Dankje! Lange gangreserve zou ik heel fijn vinden maar vind deze nog net wat cleaner.

Haha, ja jij ziet mij hier alle kanten opvliegen natuurlijk dus terechte opmerking! Het punt is: deze Radiomir blijft me aantrekken. Hij is mooi draagbaar op mijn kleine pols (zie onderaan) en is qua schoonheid van de plaat de evenknie van die 112 waar we het over hadden.

Een Luminor vind ik ook prachtig maar ik vraag me af of het formaat me niet gaat tegenstaan.

@anon94081762EV nooit last van de kroon in je hand? Ziet er groot uit maar ik kom er online geen klachten over tegen

3 likes

Mooi groen!!!
:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:
@Chopin, een 380??

1 like

Nee eigenlijk niet. Waarom ik voor de 210 heb gekozen ipv de 8 days is dat bij de 210 de sandwich dial mooier uitkomt dan bij de 560, lijkt dieper.

3 likes

Gelukkig!

Die nieuwe - volgens mij bedoel je de 610 :wink: - heeft inderdaad een wat minder diepe sandwich. Vind zelf een full sandwich ook mooier. Serviceability is nog een voordeeltje.

Klopt ja de 610 :wink:

1 like

Mooi model maar heb de PAMs toch liever zonder logo.

1 like

Prachtig model! Ben ook weer aan het twijfelen…

1 like

Ik ben een tijd weinig op het forum geweest maar geloof dat jij tegenwoordig Panerai-loos bent, toch?

Die TT DJ maakt wel veel goed, lijkt me :wink:

1 like

Ja, ik had een 111 maar heb die niet meer. Zijn wel een paar mooie dingen voor terug gekomen maar Panerai blijft wel trekken. Maar dan de plattere Radiomir. Blijft schitterend!
Ik ben benieuwd wat je gaat doen

1 like

Dat is herkenbaar. Had ik inderdaad met de PAM111. Weliswaar 44 mm maar draagt wel erg fors

1 like

17 likes

13 likes

Pam 210 vind ik de mooiste dial hebben persoonlijk.

2 likes

Groups hug @ strapsaturday! :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Erg mooi. Snap de aantrekkingskracht van de 590

1 like

Dank je wel! is een fijne Panerai

Wat een heerlijk weertje :sunglasses:

12 likes

Mijn ex-PAM 24C…

9 likes

Nu een PAM 112

13 likes