Panerai Only

Lekker hoor die 390🤩

1 like

Sausage dial rules!!

2 likes

Jaaa!! Sausage ook :blush:.
Crosspost:

12 likes

Mooi weer voor een vlucht vandaag😎

13 likes

gave foto! ballonvaart?

1 like

Dank je, nee paramotor.

7 likes

Cool man :fist_right::fist_left:

1 like

11 likes

15 likes

PAM177

19 likes

Dealer kan dr niets over zeggen, moet opgestuurd worden naar Panerai. Vanwege de corona kan dat wel even duren.
Wat een moeilijk gedoe zeg. Bezel eraf, nieuwe erop. Das zo moeilijk toch niet om in te schatten wat het kost.
De dealer zelf krijgt geen onderdelen van Panerai…

Oe mooi zeg. Lijkt op mijn 118.

1 like

118 vind ik ook erg mooi

1 like

Mooie band ook. Die ietwat rafelige zijkant vind ik erg mooi.

Dank je wel, home made :zipper_mouth_face::grin:

2 likes

Weet jij of een bezel van een 112 of 118 Luminor apart kan worden vervangen?

Iemand hier ervaring met de 573?
Hoe bevalt dit horloge? Ben wel een beetje benieuwd hoe dit valt op een 18-18,5 pols.

Dat is een Radiomir 45 mm met vast lugs dacht ik. Ik heb zelf een pols van 18 cm, en een Radiomir 45 draagt daar uitstekend op
@Vespaed heeft er ook ervaring mee en zijn polsen zijn dunner. Kom er maar in Ed :wink:

1 like

Da’s wel 1 van de allermooiste modellen overigens met dat goud! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Mijn pols is 16.8 maar relatief plat. Lug to lug 50mm is echt wel mijn limiet. Ik heb de 210 gehad. 45mm wired lugs. Die draagt iets kleiner dan 45mm maar was voor mij net teveel.

De pam512, 42mm 1940 case zat beter. Net op het randje voor mij. De 573 is 1940 case 45mm en zal flink groter dragen dan de pam 210 is mijn vermoeden.

Met 18/18.5 zal dit allemaal minder spelen maar is uiteraard ook smaak. Een panerai mag wat groot zijn.

Ik draag nu de ‘net’ niet panerai met 40mm maar is gewoon een betere fit voor mij. Passen dus. Maar ik moet bekennen dat in een pas rondje het mij meestal nog niet helemaal duidelijk wordt. Heb ik vaak meer tijd voor nodig.

De pam190 vind ik de mooiste radiomir maar helaas voor mij te groot.

4 likes