Panerai Only

:zero::two::five: op een Diaboliq band die door de jaren heen alleen maar mooier is geworden.

13 likes

Geen idee

Die is inderdaad prachtig… maar ik bedoelde de 753 :rofl:

Ook mooi! :wink:
Die is 45 mm en heeft wired lugs. Valt slanker dat die met de vaste lugs dus die moet zeker niet misstaan op die polsmaat!

aardigheidje gekregen van mijn meisje, ben er erg blij mee en staat mooi in mijn kamertje :sunglasses:
hier de foto en mijn collectie tot nu toe :star_struck:

IMG_2514IMG_2518IMG_2521

22 likes

Gaaf zeg, zou op mijn kantoor ook niet misstaan :innocent:

2 likes

Prachtig

1 like

en mankeert echt helemaal niets, bijna mint enkel stofje en nog geen vlekje van vingerafdruk :ok_hand:

1 like

Gaaf! Waar zijn die te vinden?

Erg mooi!

Moet kunnen! Ik heb wel eens een vergelijkbaar model gepast bij een AD en op mijn 17cm pols ging het ook (net aan op deze foto maar in de spiegel zag het er prima uit).

6 likes

Base dial 1940 case echt tof. Als ik dit zo zie had ik mijn 512 toch moeten houden :innocent:

2 likes

moeilijk, heeft lang geduurd , maar heb mazzel gehad :sunglasses:

1 like

Ja echt top! Microrotor automaat ook erg leuk maar wat mij betreft niet de meerprijs waard.

Die 512 zwerft hier nog ergens rond toch?

Nee, mijn ex niet anders had ik een pb’tje gestuurd :star_struck:

512 is trouwens hand opwinder, de 620 is de micro rotor automaat. beide erg gaaf!

Snap ik; ik doelde op mijn fotootje.

Voor mij zou het een Luminor worden (maar dan zonder PR)

4 likes

Ze staan soms op ebay of marktplaats (in hoeverre dat deze echt zijn en er geen fabriekje zit in china die ook hiervan replica’s maakt).

Je kan ook zelf hobbieën
italeri 5605 SLC “Maiale” incl. 2 fig.

3 likes

Heb het Panerai-virus weer helemaal te pakken merk ik. Misschien moet ik wat minder filmpjes kijken op YouTube :joy:. Ben me de laatste dagen aan het oriënteren op een Submersible en overweeg m’n Submariner ervoor weg te doen. Hebben jullie nog tips voor mooie modellen? Een 1024 wellicht? Of een 973? Ook enorm fraai. Of toch een 682 :see_no_evil:

3 likes

Weer iemand die :star_struck: op die mooie merk, moet even kijken welke dat zijn maar voor mij zal het later een 025 worden, en iedere Submersible heeft al zoveel karakter, succes met de keuze :sunglasses:

1 like

Wel een leuk filmpje over verschillende types submersible

4 likes