Heb net even gegoogeld , voor mij 1 met echt eigen gezicht is de 682, prachtig
Ja die is schitterend! Wel 42 mm
Sinds vandaag weer een pracht exemplaar in het blauwe gedeelte!
Voor mij een paar jaar te vroeg maar wat een mooie wijzerplaat.
En dan heb je 'm nog niet eens in het echie gezien.
Pam 682
Mooi die subs! 973 spreekt mij meest aan. Ik vind die blauwe exacte erg gaaf, maar beide goede keuze
Ja, bah, aanstekelijk!
Nee, ik houd van Panerai maar een Sub op een Submersible inruilen zou ik niet snel doen. Het verschil in bouwkwaliteit is gewoon te groot; de Panerai bezels zwabberen echt alle kanten op. Ik zou je Luminor koesteren en als duiker de Sub ernaast houden; dan heb je twee heel verschillende hoogtes die beiden uitblinken in hetgeen waarvoor ze bedoeld zijn.
Van de Submersibles bedoel je?
Ja! Ik heb verschillende Submersibles vastgehad en de duikbezels hadden steevast erg veel speling, van de 682 tot de BMG Tech. Ik vond dit geen recht doen aan de prijs en het imago van het merk, zeker nu veel goedkopere merken veel degelijker duikbezels bouwen.
Qua looks trouwens wel geweldig, zo’n Submersible!
Ik herken dit niet. Mijn ex-PAM 024C had hier helemaal geen last van. Misschien komt het bij de nieuwere types voor?
Dat kan ik beamen. Mijn pam24 had geen speling. Ik heb echter een nieuw model ooit gepast bij de ad die wel redelijk veel speling had. Voor een diver vind ik persoonlijk de Rolex sub een betere keuze en zo heb je lekker twee compleet andere horloges met verschillende merk beleving.
welk type is in aantocht ?
Pam 127 ” Fiddy”
Nice
Mooi kistje! Waar kan je zoiets vinden?
Zelfgemaakt… zie link
Gaaf!