Panerai Only

Hoi, ja de historische basismodellen werden dacht ik ook wel met Base aangeduid. Dus Luminor Base voor de 112, 176, 116 etc. Of 111 en 177 er ook toe behoren weet ik niet. Dacht het wel.

Maar zo’n kenner ben ik niet. Ik hoor wel als ik de plank missla.

Voor mij staat base dial voor : 12,3,6,9 en geen seconden, pr etcetera.

Ha dank voor de uitleg! Base is zoals ik een PAM het liefst zie!

Blij met de open 9 die ik kreeg toen ik de small seconds van m’n 111 ruilde voor de 112!

1 like

Small seconds en open negen😉

Zonder gekheid vind zelf een base ook heel tof!

7 likes

Haha, dat komt er bij mij dus niet in :joy:

Wel sexy die 1950’s kast.

1 like

Je hebt gelijk. Base is zonder secondenwijzer.

Werkelijk stunning combi met groen leer :heart_eyes:

1 like

Mooie standaard binnengekregen :grinning:

5 likes

Eerste leren bandje is binnen.
Toevallig ook via @JTrapman.
Oogt al heel anders zo.

14 likes

Gisteren achter slot en grendel vandaan gehaald om aan een forumlid te laten zien. Net in het zonnetje aan het genieten geweest (al weet ik dat hij op de nominatie staat om verkocht te worden).

7 likes

Vandaag tegen gekomen

4 likes

Gewoon houden. Is een topper, ik was zeer onder de indruk!

Nog steeds geen seconde spijt dat ik mijn Rolex heb ingeruild om deze te kunnen kopen.

11 likes

Omschakeling van G-shock naar de PAM 118.
Je voelt bijna geen verschil door het lichte titanium. Die bruine wijzerplaat maakt hem imho zo mooi.

1x klikken:

10 likes

Mooi!

Nog een foto van mijn 220. Even kijken of mijn foto skills er beter op worden :blush:

7 likes

2 nieuwe Strapcode banden binnen. Nice.

8 likes

Na de laatste tijd vaak horloges op staal te hebben gedragen, nu deze maar weer eens.

5 likes

Even om wat help vragen. Zoals jullie wellicht hebben gezien wil ik mijn PAM220 verkopen. Het verkoop topic heeft nog geen concrete verkoper geleverd. Het is mij niet bekend wat de exacte reden is. Wellicht de onbekenheid van PAM op staal. Geen interesse in PAM op staal. Gewoonweg nog niet de juiste koper gevonden of welliicht toch te prijzijg.

Dit model wordt niet veel aangeboden (beperkte oplage). Prijs referenties zijn daarom wat lastig.

Heb net op het punt gestaan om op de submit knop van chrono te drukken voor de verkoop. Toch niet gedaan omdat ik bang ben het horloge te versturen naar verwegistan. Als ik lees over de verkoop via chrono maakt me dat enigzins onzeker.

Dan nu de vraag. Kunnen jullie me per pm laten weten of een dergelijk horloge jullie interesse wekt. En wat je er voor over zou hebben. Andere tips zijn ook welkom.

Het is niet de bedoeling dit topic te kapen voor mijn verkoop. Vandaar ook de vraag om per pm een antwoord te ontvangen. Ben gewoonweg op zoek naar wat ik fout doe. Heb namelijk andere PAMs wel verkocht zien worden.

Ennuuhhh misschien ben ik wel ongeduldig :slight_smile:

Heb geen ervaring in het verkopen van horloges in die prijs klasse. Wel in het kopen/verkopen van motoren (10k±)
Gewoon geduldig zijn, jij hebt hem toch ook ooit gekocht. Tenzij je snel geld nodig hebt…