Panerai Only

De juiste koper.

Probleem met panerai is volgens mij de hoeveelheid aan modellen. En dus kan je heel specifiek kiezen. En zoeken dus. Bij veel andere merken moet je concessies doen. En bijvoorbeeld een datumloupe op de koop toe nemen. Bij panerai heb je vaak de optie om hetzelfde model zonder de loupe te nemen.

Zo was ik de 380 aan het overwegen. Die staat elders te koop. Maar ik vind toch een sandwich dial iets mooier. Hup, dan tovert panerai de 183 tevoorschijn.

2 likes

Dat dus!
Met of zonder datum
Met of zonder loep
Met of zonder kleine secondewijzer
Met of zonder zichtbodem
Automaat of handopwinder
Luminor of Radiomir kast
Pffff :see_no_evil:

1 like

En het dan nog voor elkaar krijgen om geen 372 in 44mm te hebben. Panerai kent 1 hiaat in de collectie, en die wil Ik!

2 likes

Heb al wat feedback. Waar voor dank.

Merk inderdaad dat het aantal modellen de keuze niet makkelijker maakt. Moet de specifieke details wellicht ook noemen. Men ziet hem als een ā€œbasicā€ model met staal.

Deze heeft bijvoorbeeld de bijzondere combinatie van geborsteld en gepolijst staal doorlopend van de band naar de kast. Als ook een matte dial (niet op het eerste gezicht te zien).

Ik ook!:grinning:

1 like

Dat soort dingen zijn inderdaad goed om te benadrukken. Op het eerste gezicht zie ik bijvoorbeeld geen verschil met een 299. Ik zie wel een andere stalen band, maar verderā€¦

Dat!! Alleen mag het ook 45mm zijn.

2 likes

Mijn ex, sexy plexi! Zo mooi maar helaas iets te fors voor mijšŸ˜©

7 likes

Ik kwam deze tegen op timezone. Ik vind die groene toch echt wel wat hebben!

7 likes

Op zwartā€¦

15 likes

Al weer 5 jaar in bezit mijn PAM 359, elke minuut om de pols kan ik er weer van genieten.

6 likes

Is ook een mooi horloge!

1 like

Gisteren ā€¦

5 likes

11 likes

Is dat bandje niet te klein?

2 likes

Moet eerlijk zeggen dat dit bandje best lastig is :slight_smile: Ene gaatje te los en andere gaatje te strak.

1 like

Ik bedoelde eigenlijk aan de zijkant van de lug width :slight_smile: leek alsof er een stukje springbar te zien was, maar ik denk dat ik het verkeerd had gezien.

2 likes

Klopt is schaduw :slight_smile:

1 like

Was iig vermakelijk om even te volgen!
Heerlijk langs elkaar op gegaan. :slight_smile:

1 like

Kan je ruzie van krijgen :slight_smile:

1 like