Panerai Only

Bestaat er een 42mm model, met datum EN de 9 erbij, naast de 12 en 3? De pam312 in 42mm eigenlijk
Groeten Jan

De 312 is 42mm is de 392. Enkel, doordat hij kleiner is, mis je dan wel nog de 9.

Ja inderdaad. Ik ben net bij House of pertijs in Breda geweest. Had ze gemaild voor de pam01392. Was toevallig net binnen. Vind hem echt mooi. Wel weer een beetje te chique misschien voor mij. Kleine kast door het uurwerk. Heb ook nog een andere gepast, 44mm
Nu twijfel ik enorm. Vind de grote kast wel mooi en het kan net mi. Wat vinden jullie?
Lastig zeg, 01392, 392, 312, 676…

3 likes

In mijn ogen kan het zeker!! Maar ik hou ook wel van een beetje horloge.

Het went hoor 44mm.

1 like

Wat is je polsomvang ongeveer?

Ik heb laatst een 44mm Panerai geprobeerd. Met mijn 17cm polsen was het voor mij toch al snel te groot…
Na een week of 3 was 'ie weer de deur uit :thinking:

1 like

Ook iets van 17 cm ongeveer. Op de laatste foto heb ik de 44 mm om. Foto is wat van dichtbij genomen misschien. Stond daar wel mooi.

1 like

Weer eens om de pols

12 likes

die of de 449 wens ik me ook nog…Prachtig

heb je soms nog een betere foto van de 1392 om je pols? en hoeveel was de prijs? (mag via pm)

alvast bedankt!

De eerste twee foto’s zijn de enige die ik heb. Over de prijs is (nog) niet gesproken.

Ok! bedankt!

21 likes

Prachtig… En die band ook!

1 like

Since gisteren in bezit.
PAM0233 en 0537

20 likes

Die 233 is wel mijn huidige graag geloof ik! Prachtig!

Mooi hoor, veel plezier er van!

Pammy maar eens even flinke poetsbeurt gegeven :ok_hand: Leek wel mat staal :rofl:

7 likes

Klabam nieuw nieuw nieuw…:smile:

Pam due 741

42mm en heel dun…

5 likes

Gisteren wat foto’s gemaakt Panerai 380

14 likes