Panerai Only

N Franse ‘painted ammo’ uit ‘62 :wink: Veel draagplezier!

Dat gaat snel! Komt vast een liefhebber voor! Succes met de verkoop.

Ik ook van jouw 233! Die staat hoog op mijn lijstje!

Ik wou dat ik de polsen er voor had! Vind dat echt een geweldig mooi horloge :heart_eyes:

1085😍

1 like

Potverdorie, heb jij nu ook zo’n mooi exemplaar. Volgens mij is dat nu ondertussen nummer 3. :+1:

Erg mooi model.

Wow. Nice!

1 like

waar heb je dat bandje vandaan ? :sunglasses:

1 like

Top klok. Volgens mij zit er stiekem een JLC uurwerk of een JLC designed uurwerk in. Officieel heeft deze handopwinder 8 dagen PR, maar de klok loopt 10 dagen zonder issues.

1 like

Forum kreeg ik aangeboden. Maar zijn van Rawlings

Vette en comfortabele banden voor pam

bieden ze mij niet aan :sunglasses: zal een kijken op het net voor rawlings of je moet hem wegdoen :wink:

Ik had een mazzeltje :sweat_smile:. Maak een gezocht topic. Wellicht heeft iemand er een liggen

Ja, alleen die prijs. Ik zie er een bij Burger staan voor 9800. Dat is voor mij echt een stapje te ver. Ik kan mij wel voorstellen dat hij elke euro waard is.

Niet verder vertellen :innocent:

http://www.thewatchcollectors.com/product/panerai/premiere%20serie%20luminor%20marina%201950%20gmt%208/french/1186151518/1236/0/30/g0.html

Dot dial😍

3 likes

Vandaag de K-serie, blijft toch ook een erg mooi horloge met het mooie uurwerkje.

Imgur

8 likes

Ik heb nog geen voorkeur ontwikkeld voor de dot. 7,5 voor een uit 2006 of een nieuwe voor 9k. Dan zou ik die laatste kiezen. Maar het zijn geen bedragen die ik nu wil besteden. Dan zou de 16600 eruit moeten en zover ben ik nog niet. Een leven zonder rolex duiker durf ik nog niet aan. Dus ik overweeg te zoeken naar een mooie 372 en maar te accepteren dat het er wat op-het-randje uitziet.

2 likes

Old school

12 likes

… en niks anders! :ok_hand:t2:

1 like

372 is prachtig. Voor mij te groot maar als je het kan hebben :heart_eyes:

Ik ben zeer content met mijn 42mm 1950 case.

We zien de foto’s wel verschijnen.

2 likes

Piccie voor de sfeer

17 likes