Panerai Only

In theorie past het. Ik zit ergens tussen de 16,5 en 17 cm. Dat zou te klein zijn zou je zeggen. Maar schijnbaar plat genoeg zodat hij niet overhangt. Maar of het er goed uitziet, daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Phoe, ik heb 16.8 en redelijk plat. Lug to lug 51mm is wel zo’n beetje mijn limiet.

De navitimer is 49, de sub 48 en de pam 50/51 als ik me niet vergis.

Ben zeer benieuwd. Ik vind de 372 wel een van de mooiste!

1 like

Oeh, wordt krap hoor. Ik heb een pols van ergens tussen de 18,5 tot 19. De 422 had ook een 1950 case met 47 mm. Vond m op het randje met mijn pols

1 like

Ja, het is ook meer hoop dan realisme. Maar ik was verbaasd dat hij überhaupt binnen mijn pols past. Ik ga kijken of ik nog een keer kan passen.

1 like

16 likes

Weekend voor mij…heerlijk

12 likes

PAM346👌🏻, een optie voor de toekomst.

13 likes

De NA! Pam25 uit 2002 helemaal compleet.
Wat een geweldige dial.

17 likes

Veel draagplezier!

1 like

Proficiat, mooi!

1 like

Ruig!!!

1 like

Thanks!
18 jaar oud, maar in zeer goede conditie.

Mooi, gefeliciteerd!
Zo te zien ook genoeg banden om er dubbel van te kunnen genieten.

1 like

MOOI Koen, waar heb je die vandaan als ik vragen mag en geniet ervan , zo vet :sunglasses::sunglasses:

1 like

Tof! :ok_hand:

1 like

11 likes

Ik blijf er bij: een Panerai op staal is toch wel een heel ander verhaal (en niet perse mooier).

6 likes

Ik vind het wel wat hebben moet ik zeggen. De prijs houdt me alleen tegen.

Moet zeggen dat ik hem ook niet zo mooi vind aansluiten. Kwam deze band origineel met het horloge?

Vind een stalen band overigens niet verkeerd staan.

Dit is inderdaad de originele Panerai band. Die aansluiting was mij ook opgevallen. Zal te maken hebben met mijn niet al te brede polsen. Als ik het horloge over mijn arm verschuif, dus de band recht trek, sluit het wel aan. Nu hangt ie te snel af. Ik verwacht zelf dat ik m weer snel op leer zal dragen.

4 likes