Panerai Only

Tnx, struisvogel en krokodil is al binnen die schitterend zijn al zeg ik het zelf. Voor de Only Panerai lovers nu misschien raadzaam om hun blik nu af te wenden

11 likes

Schitterend!

1 like

Erg mooi, zou hem ook in het Zenith only topic plaatsen! :+1:

Done, alsook in de TH only.

Ps. In de speedmaster only ook een grijze alcantara met de Panerai straks wordt het. vier op een rij.

1 like

8 likes

.mooie van thuis werken. :wink:

17 likes

Wow die strap is echt heel cool!

1 like

Dank je wel, weer eens wat anders :wink::love_you_gesture:t2::skull_and_crossbones:

heeft iemand een idee,deze nog nooit gezien…

:joy::rofl:

1 like

Zeer mooi! Wat is de dikte en maak je deze ook dunner bij de sluiting? Ik heb een gelijksoortige Corrigia die bij de sluiting veel te dik wordt met 2 lagen van 5 mm op elkaar.

Dat is het mooie van customised
Dat kan je aangeven en kan er rekening mee worden houden

1 like

Kortom even een berichtje sturen aan @lugten of één van de andere bandenmakers. :+1:

2 likes

Haha. Made in China? Of is dat zelfs een belediging voor de Chinezen?

Mooi hè met de een geweldig verhaal partner overleden sinds kort… Vertelde dat ik emotioneel niet tussen beide zou komen :astonished::rofl:

1 like

Mijn Panerai ooit gekocht zonder doos, maar liep tegen een mooie aan van een jongen die er nog 1 had

Mooie doos, met tooltje en ongedragen originele leren Panerai band, die gaat binnenkort het verkooptopic in, daar ik al ruim voorzien ben met banden voor mijn Panerai

De Pics

Soms heb je gewoon mazzel :sunglasses:

5 likes

Morning

13 likes

14 likes

Gisteren gezellig bij Jaap geweest en een leuke deal gemaakt. Mijn eerste Panerai en gelijk een topper :heart_eyes:

18 likes

587 prachtig, draagt heerlijk

2 likes

Ja, zeker met een soepele dstrap die ik er ook nog bij kreeg :slightly_smiling_face:

1 like