Panerai Only

:v:t2:geniet ervan

een pluim voor Panerai, ze waren voor zover ik weet, het eerste horloge merk om gerecycleerd Titanium te gebruiken voor hun Titanium horloges :sunglasses:

Prachtig hoor! Gefeliciteerd met deze nieuwe!

1 like

10 likes

Nog ong 2 weken wachten en dan komt mijn sub terug van service , zo mooi die 25 :sunglasses:

1 like

Gaat later vandaag het blauwe in :sunglasses:

4 likes

Nu 1,5 week, elke dag draagtijd gehad!

12 likes

Jullie hebben mij aangestoken
Nu wil ik er ook 1
Ik wil instappen rond 4k
Een Luminor natuurlijk
Iemand tips waar ik op moet letten?
Nieuw zie ik een 773 of 774 voor rond die prijs, maar laat mij graag adviseren.
Ik weet dat als ik iets meer bijleg dat ik iets beters kan krijgen, laat ik het alvast voor zijn. Het moet rond 4k.
Ik geef niks om ‘inhouse movement’ en ook de tere hartjes en lange tenen van Paneristi doen mij niet zo veel.

Wat ik wel belangrijk vind?
Luminor, 44mm, liefst sandwich dial (maar is niet super belangrijk)
Iemand tips?

2 likes

Vlgs mij kun jij dit prima zelf

1 like

Ik kom zelf ook wel ergens, maar heb lang niet zo veel kennis als dat er hier op het forum aanwezlg is.

Bettarini case 44mm zou mijn keuze pam 390 zijn.
1950 case 44 mm zou mijn keuze de pam 1321 zijn.

Pam 000, pam 112 zou ik ook overwegen.

Veel plezier met de zoektocht!

3 likes


:star_struck::star_struck:

12 likes

Dank je wel. Die 1321 is prachtig, maar wel gelijk meer dan ik wil uitgeven.
Ik ga even in Chrono duiken (of jij moet andere plekken kennen waar ik ook kan zoeken).

1 like

Wat @Vespaed zegt. 111 is ook een prachtige optie maar die zijn erg schaars inmiddels. Of de 390 zoals @Mojo_69. Die is fenomenaal!
De 700-serie heeft imo wat minder Panerai-DNA door de beperkte waterdichtheid. Da’s niet des Panerai’s…

2 likes

Vandaar dat ik de nieuwe serie niet heb genoemd. De base pam, pam logo etc allemaal tof. De 390 heeft iets speciaals vind ik echter geen sandwich dial. Vandaar dat ik de 1312 aangaf, de 312 is mijn inziens net te dik.

4 likes

111, 112, vroege 56x (de latere hebben geen boterhamplaat meer). Gaat ook wel lukken voor 4k.

390 is erg mooi maar lijkt me voor dat geld lastig.

1 like

Onze vriend Jaap heeft nu een 112 en een 000 , kan je altijd even naar kijken :sunglasses:

2 likes

16 likes

10 likes

7 likes