Panerai Only

Heren. ik ben dus op zoek, ik heb de modellen die werden genoemd allemaal opgezocht en bekeken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik door de bomen het bos amper nog zie. Ik had ook al op de Panerai site gekeken, maar die webdesigner wik ik acuut de nek omdraaien als voorbeeld voor anderen, maar dat terzijde.

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen deze modellen.
Ze zijn beide nieuw, omdat ik geen 2e hands zomaar wil kopen terwijl ik er te weinig van af weet om een goeie fake er uit te pikken.

Ik zou er erg mee geholpen zijn.

2 likes

Zie m’n opmerking hierboven over de 700-serie. Daar zou ik sws niet zelf voor kiezen. Overigens zijn er op internet veel reviews te vinden over deze modellen. Zelfs vergelijkingen tussen de pam01000 en de pam 00773

1 like

De 774 heeft een iets nieuwer in-house uurwerk (p.6000) met een gangreserve van 72 uur (3-days) tov 56 uur vd 1000 en het blauwe logo :wink:

2 likes

Zoveel als ik kon vinden heb ik gelezen. Bomen bos verhaal. Ik kon er niet uit, vandaar ook mijn post. Misschien is het vragen naar de bekende weg, maar ik acht de kans groter dat ik wat oppik dan dat ik dat niet doe. Dank je wel iig.

Dank je wel.
Lastige keıze nog steeds.

De horloges die werden aangeraden zijn bijna allemaal mooier, duurder en vaak niet nieuw te vinden (en zeker niet voor wat ik wil uitgeven).

Een 2e hands via Chrono vind ik eigenlijk te link. Dan moet ik namelijk leunen op geluk en dat heb je nooit automatisch (ik niet iig)

2 likes

Heb je die 112 bij Jaap gezien?

Ik weet niet wie Jaap is…

Als je met Jaap ‘Precision Watches’ bedoelt: op de site zie ik geen 112. Heb je misschien een link?

https://www.ten2two.nl/product/panerai-luminor-pam112/

Hij heeft ook nog andere modellen staan.

1 like

Dan zou ik voor die PAM00000 gaan.
Base logo met de ‘swiss’ only plaat.
300M waterdicht en meer begeerlijk cq gezocht.

https://www.ten2two.nl/product/panerai-luminox-base-logo/

Maar gelukkig moet @Tease zelf die keuze maken :laughing:

1 like

Heren, dank jullie wel allemaal voor de tips en info.

Wat betreft de keuze, ik ben eigenlijk wel heel erg gecharmeerd van die 112. Simpel, sandwich dial. Hij is (uiteraard) niet nieuw, maar zo op het oog ziet het er allemaal goed uit. Even kijken of ik een bod kan doen.

8 likes

Morgen krijg ik foto’s van de band(jes). Er was een fout gemaakt waardoor de band te licht zou uitzien…ze gaf aan dat daar het corona gebeuren alles weer opnieuw opstart- en er ook fouten worden gemaakt. Mocht hierdoor een tweede strap naar keuze uitzoeken. Ben benieuwd ben voor optie 2 en 3 gegaan…

2 likes

Mijn radiomir is klaar voor de zomer op zijn net aangekomen GGB velcro strap

13 likes

Net terug van service (7 weken turn-around Milaan). Helemaal weer als nieuw :grinning:

17 likes

Prachtig. Geniet ervan

1 like

ziet er weer strak uit, en als het goed is eind vlg week mijn 025 weer terug van service :sunglasses::yum:

3 likes

Geinig ding :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ooit kende ik alle modellen van Panerai met bijbehorend nummer :joy:

:joy::joy::joy::joy:

Mij tolt het nu al.

14 likes