Panerai Only

Ben niet een rubberstrap fan maar dit is perfect voor de zomer en prijstechnisch ook nog eens een meevaller.

1 like

Iemand al ervaringen met de Rubber B banden voor Panerai?

Prima banden heb er twee van, maar geef de voorkeur aan Everest.

1 like

Niet voor een Panerai maar heb er 1 gekocht voor de Yachtmaster. Mooie kwaliteit maar bepaald niet goedkoop

6 likes

Maar het staat wel fantastisch!

1 like

12 likes

10 likes

10 likes

En de straps van Distefano straps voor de Pam 683 zijn klaar, worden bijna verzonden…

6 likes

Heel tof! Ik vind de banden van Simona :heart_eyes: Over een paar weken ga ik bij haar langs in Florence en hoop ik er ook weer een paar mooie te scoren!

4 likes

Ik ken haar niet, communicatie wat in gebroken engels…:), maar ik heb wel het idee dat ze kwaliteit wil afleveren…ben nieuwsgierig ze in het echt te zien…

1 like

Heren, dank u allen voor de hulp.
Ik ben niet van de lange verhalen (wel in gedprrk, maar niet geschreven), maar kan twee dingen zeggen:

1. Jaap is een topper!
  2. De 112 is prachtig.

25 likes

Ah gefeliciteerd, gave aanwinst

1 like

Dat heb je snel gedaan!
Gaaf, een echte bandenswapper. :+1:

1 like

Netjes :ok_hand:t2:

1 like

Gaaf, de ideale bandenswapper!

1 like

Dat is perfect geregeld! Mooi hoor.

1 like

Ja, helemaal super. Dankzij HF heb ik wat meer inzicht kunnen krijgen in de wirwar die Panerai is geworden. Veel tips, wat inlezen hier en daar. Contact opgenomen met de ‘echte’ Jaap.
“Hi, my name is, my name is. Djikkie djikkie (scratch geluid) Slim Jaap”

Ik werd vergeven voor mijn ruim te laat komen en we hadden een leuk gesprek waarna we tot een deal konden komen.
Super leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.
Nogmaals dank.

5 likes

9 likes

14 likes