Panerai Only

Dankjewel! Heb al een groot aantal jaren contact met VDB en eens per jaar ontmoeten we elkaar.
Een gepassioneerd en creatieve persoonlijkheid kenmerken de eigenaar Stephan Obst

2 likes

NICE…:ok_hand:

1 like

Sprak ‘m op de beurs in Düsseldorf; mooie horloges ook!!
Nu de middagwissel:


Met de Suka-Strap!!!

6 likes

Same here

7 likes

Lekker in de zon, tussen de bloemetjes. Waarom niet?

8 likes

Inderdaad een erg gave band!

1 like

Met 2 andere toppers er naast moet ik mezelf een beetje dwingen deze te dragen. Eenmaal om de pols vind ik hem erg tof🤩

8 likes

7 likes

en dit is de iets meer bescheiden band twee van Distefano’s

9 likes

Mooie combi !

1 like

10 likes

De 372 zo als ik hem graag mag zien! :wink:

12 likes

14 likes

(Sun)day morning

11 likes

Zit te twijfelen over dit model…hoe bevalt ie tot nu toe?

Tis een fijn horloge … Al heb ik wel t idee dat je snel krassen maakt als je niet uitkijkt…42 mm draagt heel makkelijk op mijn pols…lume is mooi, makkelijk banden switchen

1 like

Gisteren een paar foto’s gemaakt dus gelijk maar het nieuwe bandje van @lugten. Staat de 243 goed en had volgens mij nog niet zoiets.
Het is KPN postzak met ook de gebreken die erbij horen, maar met name leuk voor de afwisseling. Voorlopig laat ik hem er even op en weer een goede reden om deze iets vaker te dragen.

10 likes

De 243 blijft voor mij de mooiste submersible :heart_eyes:maar voor mij wel op een meer sprekende, kleurige band. Vind persoonlijk de canvas band die ik heb niet zo fijn dragen. Scherpe randen met uitslag als gevolg. Ik vind deze ook erg fraai op rubber :star_struck:

1 like

Wat voor kleur band moet erop!?

Deze postzak band is gelukkig niet al te scherp. Zelf vind ik de donkere lederen band die erop zat nog het mooist.

4 likes

Ja erg fraai die donkere band :heart_eyes:. Ik vermoed dat een donkergroene ook mooi is. Ik vind dit echt een heel fraai model. Helaas op mijn 16.8cm pols net te maar zo fraai :star_struck:

Een Di Stefano Bruno allegrini zou ook niet misstaan😇