Panerai Only

Het blijft inderdaad een mooi model, vond er altijd in de catalogus niks aan. Bij het zien bij de juwelier, gelijk meegenomen.
Zal straks wel een paar banden bij elkaar op een foto zetten, wellicht zit er iets ‘beters’ tussen.

Dat zijn ook erg fijne banden, maar ben niet zo van het ‘74’ verhaal.

1 like

Ik heb de band zonder dat 74 gedoe😇

Echter 24mm dus past niet op mijn pam392😇

4 likes

Zonde, daar heb je dus niks meer aan!

1 like

Nope, heb wel meer 24mm banden. Wellicht ooit🕺

2 likes

Nee joh, die tijd ligt achter je,… het is niet anders. Zou ze allemaal weggeven, zodat iemand er nog iets aan heeft.

2 likes

Volgens mij weet jij exact wat je mooi vind. Ik merk dat ikzelf wel fan ben van lederen banden op de panerai met een sterke voorkeur voor di Stefano. Ik ga over 2 weken bij Simona langs en hopelijk vind ik een paar mooie 22-20mm banden. Mijn voorraad moet nog wat uitbreiden in deze maat.

2 likes

Ook mooie banden, er is wat dat betreft veel moois.
Weet eigenlijk altijd wel wat ik wil en toch is het soms lastig om precies de juiste kleur te vinden. Met name met online aankopen os het lastig in te schatten.
Wel een leuke bezigheid, maar merk ook dat de meeste van mijn banden ongedragen zijn. Dus ergens ook wel zonde.

Herkenbaar😇 Maar af en toe pak ik een ‘oude’ band en dan verrast het me toch weer. De charme van panerai voor mij.

1 like

Is leuk idd hoe een horloge weer helemaal ‘nieuw’ is!

1 like

Prachtige foto’s, veel draag plezier @bidle

Echter 24mm dus past niet op mijn pam390😇

is toch een 44 mm de 390 waarom past hij dan niet ?

Ik heb een pam392😇

1 like

laat maar eens weten wat weg mag :sunglasses:

1 like

Ik heb ooit al gedacht dat ik geen 24mm meer nodig had en dat bleek later onwaar te zijn :innocent: Ik hoi ze dus lekker in de voorraad.

2 likes

Hier een aantal kanshebbers voor de 243

10 likes

Heb je een 390 gekocht? Schitterend. Foto’s hè! :wink:

Vraagje voor de bandenliefhebbers :wink: ik ben in bezit van een radiomir 610.
Nu heb in het verleden veel nato/zulu straps op horloges gehad ( vond ik fijn dragen ) .
Dragen jullie je pam ( radiomir ) wel eens op een nato strap ?

Genoeg te experimenteren :heart_eyes:

Nope, heb weleens foto’s gezien, maar in het echt nog niet.

Mag zeker niet klagen, destijds erg veel bandjes gekocht. Wilde van alle makers die destijds ‘in/hot’ waren er wel eentje hebben.

2 likes

Het lijstje met bandenmakers van paneristi afgelopen :innocent: Gewoon leuk om met een andere band een compleet andere look te creëren. En wisselen gaat erg snel en gemakkelijk bij Panerai. Snel een mooie band erop en weer een keer dragen. Ik wordt ook weer enthousiast om mijn Panerai meer te gaan dragen. Deze is een beetje naar de achtergrond verdwenen door mijn laatste twee aanwinsten.

2 likes