Panerai Only

Inmiddel adviseren de goden mij ook om naar een ander uit te kijken :joy:

Ik was eerst van plan om vandaag te gaan, maar daar kwam werk tussen. Dus vrije dag verplaatst naar donderdag. Maar inmiddels mag ik met mijn zoontje aan het eind van de ochtend naar de tandarts.
Zulke tekenen mag je niet negeren.

Ach ja. Verkoper 1 is ook nog niet met de extra foto’s over de brug gekomen die hij had belooft. Wat ook wat zegt over wie hem verkoopt. En hoe meer ik er over nadenk, het klopt gewoon niet die verschillen. Dus dan kan ik er wel naar toe gaan om waarschijnlijk te constateren wat je op de foto’s al kan zien.

En om dan eigenlijk alleen voor die tritium 6 uur in de auto te stappen om vervolgens daar ook de bevestiging te hebben wat ik eigenlijk al vind. Ik wil lumen.

Dussssss, de zoektocht gaat verder.

In ieder geval iedereen bedank voor alle input tot zover :+1:

Enne een plaatje van mijn 112 die mag blijven voor niet te ver af te dwalen.

10 likes

Heel verstandig! :wink:

1 like

De juiste komt voorbij en dan weet je het direct! Nu lekker genieten van de 112. Geen straf!

2 likes

Precies en des te lekkerder die 025 straks smaakt.

2 likes

Ik mag weer meedoen hier. Blijft trekken, Panerai. Love it or hate it zullen we maar zeggen…I love it :muscle::watch:

22 likes

Mooi! Onderste combi :heart_eyes:

1 like

Crosspost met de worstjesplaat:

11 likes

12 likes

Prachtige GMT! Ook super band deze laatste!

1 like

Met mijn nieuwe aanwinst van Di Stefano!


12 likes

Mijn NA!

11 likes

Prachtig kleurtje Koen, geniet van de tijd :sunglasses: Mooi en zeldzaam aan het worden

1 like

NA : Had hem al even maar moest na aankoop gelijk voor service en hij is nu weer thuis in alle pracht en glorie , Panaristi mag ik U voorstellen mijn nieuwe Pam 025 submersible :heart_eyes::star_struck::muscle::+1:
IMG_3434IMG_3428

18 likes

Mooi man! Genieten :star_struck:

1 like

Heb je nu de 372? De 422 weggedaan?

Met de juiste kleur band! Heel erg fraai!

1 like

Dank je wel, het was even zoeken en uitproberen maar het is gelukt!

Prachtig. Waar heb je hem voor service gebracht als ik vragen mag?

1 like

422 is inderdaad verkocht :wink:
372 via omweg weer terug

3 likes

Mooi :+1:

1 like