Panerai Only

zet er een pijltje bij aub, zijn er 4 en zie niet zo gauw welke je bedoelt ? sorry hiervoor :sunglasses:

Ik ben niet zo goed met pijltjes :sunglasses: Ik bedoel dus de middelste van deze:
BDF607BD-CA46-47CC-82A6-D8D125CA3CBA

2 likes

Geen idee van wie die is, staat er ook niet in, alleen 24 MM. Heb ik ooit gekregen bij aanschaf van Pam, hij had nog wat bandjes en kreeg deze, vroeg ik vw de kleur en mooie maat. Ben regelmatig aan het zoeken naar 1 in dezelfde kleur maar is niet makkelijk. In ieder iets cognac achtig

2 likes

Bedankt voor je reactie. Zoiets zoek ik idd ook voor mijn pam. Ik heb de maat 22mm nodig. Mocht ik iets dergelijks vinden, zal ik het ook laten weten.

1 like

13 likes

11 likes

Ja leuk jongens, al dat geweld. Maar nu ik even :innocent:

16 likes

Even een vraagje die een van de mensen hier vast wel weet.
Bestaat er een perforator die precies een mooi gaatje kan perforeren in een bandje, zodat de pin van een orginele er doorheen past?

Ik ben niet op zoek naar creatieve oplossingen of hacks, ik ben echt benieuwd of zo een perforator bestaat.

1 like

Zijn diverse mogelijkheden en heb er hier ook enkele liggen. Mede omdat elke sluiting weer anders is.

Met name handig voor als je maar èén gaatje wil in je band og als die net niet goed zit.

Onder andere Cousins verkoopt meerdere oplossingen;
https://www.cousinsuk.com/search?SearchTerm=strap+holes

2 likes

7 likes

10 likes

13 likes

Is dat je nieuwe, I love LHD’s , geniet van deze tijd :sunglasses::wink:

1 like

Yep, dat is de nieuwe aanwinst.:wink:
Bij zo’n LHD of liever Destro (zoals Panerai ze noemt) op de linkse pols prikt de crownbescherming niet zo in je hand en heeft je hand meer bewegingsvrijheid…:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Sinds vandaag weer een Panerai in het bezit😃

21 likes

Congratz! Hij is prachtig!

2 likes

Thnx😎

1 like

1 van mijn nieuwe bandjes met dank aan David :wink:

12 likes

die is wel gaaf…

1 like

ben met deze inderdaad heel tevreden, echt cool :yum: