Panerai Only

Heel mooi!

1 like

:ok_hand:Veel plezier ermee!

1 like

Mooi :blush::wink:

1 like

:star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Met nieuw Ko bandje :sunglasses:

6 likes

:zero: :two: :five: :orange_heart:

12 likes

IMG_3434

6 likes

Simona heeft een nieuwe band gemaakt voor mijn pam87…even een preview…

…de Kommando

4 likes

9 likes

Binnenkort heeft Simona uitverkoop vertelde ze me… Voor de geïnteresseerden

1 like

Twee weken non stop dragen…en zwemmen in zoetwater…normaal ben ik van het dagelijks wisselen…nieuwe favoriet

15 likes

Alles weer even gewiiseld!

14 likes

Je loopt zo niet gigantisch voor gek hoor, maar zeker aan de grote kant. Ik zou er ook nog wel eentje willen maar ben bang dat ie mij net zo staat.

Mooi triootje en zeer mooie bandjes, bijna dezelfde blauwe, en die groene is echt gaaf :heart_eyes: :sunglasses:

1 like

Tijdens mijn zoektoch naar een pam25 kom ik met enige regelmaat modellen tegen die, hoe zal ik het zeggen, vrij industrieel zijn afgewerkt.

Bij het ene model is de aansluiting van de kast zeer netjes, bij andere lijkt het net of ze de cnc machine nog op maadagochtend stand hadden staan.

Knipsel

Ik verbaas mij hier nogal over. Is dat gewoon Panerai van die tijd? of een bad brush job?

1 like

Ik weet niet wat dit is maar ik herken dit niet. Heb toch al een paar modelletjes gehad😅

1 like

Idem. Heb ook naar best een aantal filmpjes op YT gekeken hoe de Panerai’s worden gemaakt. Denk dat dit ook niet echt kan met de technieken die ze gebruiken en de controles die uitgevoerd worden in de fabriek

Ik vind het ook heel vreemd en ik vind het erg lelijk. Het is alleen zeker niet de eerste die ik zo op de foto zie staan.

Zo kijkende wat er te koop staat staan er veel opmerkelijke modellen tussen.

heb naar mijn 25 gekeken en de andere pam’s maar dit heb ik niet

Zoals gezegt vind ik het ook erg opmerkelijk en lijk het mij ook niet kloppen. Maar dat dacht ik ook van scheefzittende cijfers op de bezel, maar die blijk je met een gum te kunnen draaien.

Maar origineel of niet, het is spuuglelijk