Panerai Only

Terug in Maastricht een lekker koude…


X-Post

9 likes

En als naslagwerk:

http://www.paneraisource.com/models/all.html

3 likes

Maastricht my hometown 🥰

1 like

Handig!

1 like

Eindelijk tijd om mijn nieuwe strap te tonen.
Mooie dikke 5,5mm Gunny strap MI1
Zeer tevreden met afwerking en kleur, vlotte afwikkeling en toch zeer snel geleverd.
Nummer 2 in bestelling bij Mark Sanders. Ben al aardig verslingerd geraakt aan banden en wisselen.

imageimageimage

14 likes

Iemand bekend met de Arktos? Goede vriend van me heeft er een in de kast liggen en al jaren niet meer gedragen.
Na mijn enthousiasme mbt de Panerai is ook hij weer gaan kijken. Zijn versie is verouderd en aan een goede service/opknap beurt toe. Iemand tips waar hij deze het beste kan servicen? En de andere vraag is of de Arktos Panerai een editie is geweest of een productie model? Ik kan er vrij weinig over vinden. Iemand info voor me/ons?
Excuus voor slechte beelden ( komen via WhatsApp)

imageimage

2 likes

Pam 186
https://watchbase.com/panerai/submersible/pam00186
Kom hem alleen niet tegen met een hobnail dial!

En mijn strap van Distefanostraps is binnen voor mijn Bomba…

5 likes

11 likes

Corregia :sunglasses::+1:

6 likes

Wat vinden jullie van de PAM01320?

Ik vind ‘m steeds mooier worden. 1950-case, gouden wijzers, 44 mm, 30ATM

5 likes

Daarom ben ik overgestapt op een 42mm.

Ook hier een nieuwe band aan de pam.

12 likes

Edit: de 1320 heeft geen gouden wijzers. De 1351 wel. Maar da’s geen GMT

Kom er maar in @Vespaed. Die 1351 is ook geweldig he? Alleen helaas titanium…

3 likes

Ik zie hem zelf denk ik liever zonder blauwe wijzer. De combi tobacco en gouden wijzers vind ik erg fraai. Daarom fan van de 390

2 likes

Eens, maar ze maken helaas niets meer wat er bij in de buurt komt. Vandaag nog gebeld met Panerai maar die komen ook niet verder dan de 1320 en de 1351. Ze hadden het nog over de 1056 die dit jaar gemaakt wordt. Groene plaat met gouden wijzers. Die gaat alleen in de verkoop in de Emiraten… Dat wordt een limited van 251 stuks dus sowieso onbetaalbaar

1 like

Klinkt wel tof die limited🤔

1 like

Pam 1320 heeft ook geen gouden wijzers of vergis ik me?

jammer genoeg geen info over de wijzers

2 likes

Dat klopt. Volgens Panerai zelf zie je amper verschil maar als je het weet dan denk ik dat het stoort. Echt jammer dat ze de 1351 niet in staal hebben gemaakt.

1 like