Panerai Only

10 likes

Ik ben wel fan van de nieuwere edities van Panerai.
Je moet even wennen aan de blauwe wijzers. Maar uurwerk is wel heel precies.

1 like

Ik vind de warmte die de gouden wijzers geven bij bijv. de 390, 372, 422 etc. echt wel anders als de zilveren wijzers bij de 312, 320, 392 etc.

Ik heb een 392 en die heeft een wat sportievere (killere) uitstraling. Voor mij geen kwestie van mooi, mooier mooist maar gewoon anders.

1 like

Te groot mijn inziens maar wel een hele mooie panerai!

9 likes

Precies dat. Alleen de Luminor-modellen met de gouden wijzers zijn heel erg beperkt, zeker in 44 mm. Denk alleen de 390 en de 1351

1 like

11 likes

IMG_3428

9 likes

Sandwichtijd is gekomen​:+1::+1::yum: Over 1 tot 6 dagen dan :smirk:. Plaatje van het internet. Foto’s volgen snelpam183_04

12 likes

wordt dan 1 tot 6 dagen :face_with_raised_eyebrow: maar daarna wordt het :grinning::yum::heart_eyes::star_struck: en waarom zo’n tijd, waar komt hij vandaan ?

2 likes

Gewoon uit Nederland. Vermoed dat hij er wel eerder is. Wel een gokje gewaagd en via catawiki horlogemeesters :see_no_evil: direct door voor een beurt verwacht ik

Zag um gaan Op Catawiki, gefeliciteerd.

Nu nog de 590 weg of gewoon houden :yum:, heb mijn pam’s bij aankoop gelijk laten servicen , in 3 weken klaar en nu gewoon goed hier en niet meer weg, strak plan als je dat zo doet :+1:

De 590 blijft voorlopig. Vind het wel een fijn idee om een luminor naast een radiomir te hebben. De tudor bronze gaat er wel uit. :joy:

2 likes

Ga je geen spijt van hebben om de 2 pam’s te houden. :sunglasses:

Kan niet wachten man. Best grote blij nu

3 likes

wachten op de foto’s :sunglasses:

Ja komt goed. Gelijk even wat nieuwe banden erbij bestellen.

2 likes

Op zoek naar de verschillen tussen de stalen en de titanium kasten van Panerai kwam ik dit artikeltje tegen. Het is niet heel uitgebreid maar het geeft wel enige info.

Ik ben aan het kijken naar de 1351 maar het titanium houdt me tegen, omdat ik denk dat het materiaal te grijs is (als ik kijk naar bv de 177) en het horloge te licht. Maar misschien ten onrechte? Wat zijn jullie ervaringen met de titanium kasten van Panerai, bv qua draagcomfort, krasbestendigheid, kleur etc?

2 likes

FOTOKES maar weer :hugs:

17 likes