Panerai Only

Hoe bevalt hij?

Op zoek naar de verschillen tussen de stalen en de titanium kasten van Panerai kwam ik dit artikeltje tegen. Het is niet heel uitgebreid maar het geeft wel enige info.

Ik ben aan het kijken naar de 1351 maar het titanium houdt me tegen, omdat ik denk dat het materiaal te grijs is (als ik kijk naar bv de 177) en het horloge te licht. Maar misschien ten onrechte? Wat zijn jullie ervaringen met de titanium kasten van Panerai, bv qua draagcomfort, krasbestendigheid, kleur etc?

2 likes

FOTOKES maar weer :hugs:

15 likes

Ikzelf ben gek op titanium, draagt lichter ok, maar hou van de kleur want hou niet van teveel bling aan horloge, zeker niet na polijsten, heb aantal titaniums en ben er zeer happy mee, Pam 25 , 177, Tudor LHD :sunglasses: De krassen valt zo mee, moet je echt tekeer gaan en draagcomfort vind ik geen verschil maken, Ben je zo aan gewend en zeker met wisselen van ander model iedere dag :sunglasses:

2 likes

8 likes

Prachtig. Hoe draagt de 47mm Radiomir? Voelt het kleiner als de 47 mm Luminor of maakt het niet uit?

Draagt zeker kleiner, hij is ook platter vanwege het gepimpte Unitas uurwerk.
Maar voor mij, ondanks mijn kleine polsmaat, doet dat groot/klein er niet toe :grin:
Nu nog een keer een goeie Fiddy erbij en ik ben klaar, droom droom

1 like

Wat is je polsmaat? Als je nog n mooie foto hebt met de California om je pols, dan hou ik me aanbevolen :wink:

Polsmaat een hele kleine 17 cm

Live

Eerder

12 likes

Wel gaaf…ben aan het kijken naar een 425 ipv een Luminor met gouden wijzers. Die zijn amper te krijgen en een 47mm luminor vind ik te groot. Heb de 422 daarom ook verkocht

image

12 likes

Ook mooi, maar dan misschien een 449 met geblauwde wijzers en zonder pig symbool :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Panerai 372

5 likes

Wat denken jullie mannen van een Pam 424 , ongeveer zelfde als een Luminor 44 MM ? Ga er komende week eens naar kijken :sunglasses::wink: en hebben jullie aan en opmerkingen over de 424 , dan zou ik dat graag willen lezen, alvast dank

Die is toch 47mm🤔 Lijkt me in ieder geval kwa grootte niet vergelijkbaar met een 44mm luminor.

ik bedoel valt hij groter dan een luminor 44mm of hetzelfde. Heeft geen lugs en daarom misschien hetzelfde, lees weleens dat ze ongeveer gelijk vallen om de pols

Die valt sowieso groter. Ik vond de Radiomir 45 mm al groter vallen dan de Luminor 44 mm. De 424 is wel erg mooi

Vind juist het cleane zonder blauw wel mooi

1 like

Mooi dat smaken verschillen…er zijn maar weinig pam’s die ik lelijk vind. Dus wat mij betreft kun je geen buil vallen

1 like

Duur. Nieuw voor 5.850 te krijgen

Burger heeft ook nog een nieuwe voor 6.200

1 like