Panerai Only

Radiomir valt vast kleiner om de pols dan de Luminor?

1 like

denk dat na het passen en kijken er een nieuwe eigenaar is voor de 424, mocht ik het doen heb ik straks een mooi triootje aan pam’s, moeten er nog wel 2 pam’s uit nu.
Heb hem heel kort, 1 minuut om gehad en eigenlijk te kort om te beslissen, maar wat ik wel weet is dat hij inderdaad prachtig is :heart_eyes::star_struck:

1 like

Geweldige Panerai! Veel modellen lijken toch wel een beetje op elkaar maar deze is echt onderscheidend.

Als de 422 net te groot was, denk ik dat deze wel kan. Ik heb een pols van 17cm en daarop ging het net, die van jou is wat groter als ik het me goed herinner dus moet goedkomen.

1 like

Ik zelf ben niet een heel groot fan van de Radiomir, maar dat heeft meer te maken met de lug-constructie en de schroefjes. Draagt geweldig comfortabel ook de 47mm.

Zelf zou ik deze nog wel een keer willen uitproberen:
Panerai Radiomir 8 Days 45mm PAM 992

[Bron: https://watchesbysjx.com/2019/12/panerai-radiomir-8-days-pam992-review.html]

13 likes

Daar had ik in het begin ook moeite mee, maar na 10x gaat het vanzelf, ben het met je eens dat een luminor beter te doen is

1 like

Ja dat klopt…na een beetje oefenen is het best te doen

Ik heb deze begin dit jaar gepast in Londen. Hij is wel aan de prijs, maar ik heb soms spijt dat ik die niet heb meegenomen.

Nu nog steeds op de Radiomir-trein, maar misschien eerder het logo model of de gewone 8 days black seal. Moet er misschien een gezocht topic voor maken :money_with_wings:

8 likes

Ja klopt. Mijn pols is zo’n 18,5 a 19. Ik moet m gewoon maar eens gaan passen

1 like

Ik denk altijd als ik nu dit horloge heb dan is het klaar en doe ik hem nooit meer weg.
Maar na korte tijd begint het toch weer te kriebelen… herkenbaar denk ik.
Droom is een fiddy maar deze ga ik nooit meer vinden zonder gebruikssporen.

Nu zie ik de Pam 617 en vraag me af of jullie het zouden doen… Pam 249 eruit Pam 617 erin.

Eruit

Erin

Deze laatste foto is van het net

[quote=“rvdb, post:3549, topic:106014, full:true”]
Ik denk altijd als ik nu dit horloge heb dan is het klaar en doe ik hem nooit meer weg.
Maar na korte tijd begint het toch weer te kriebelen… herkenbaar denk ik.
Droom is een fiddy maar deze ga ik nooit meer vinden zonder gebruikssporen.

Nu zie ik de Pam 617 en vraag me af of jullie het zouden doen… Pam 249 eruit Pam 617 erin.

Eruit

Erin

Deze laatste foto is van het net

6 likes

617 erin

1 like

Ik persoonlijk zou gaan voor een fiddy! :wink:

2 likes

ja prachtig :heart_eyes::ok_hand:t2:

1 like

Of de 217 of 368 :wink:

1 like

De 3️⃣6️⃣8️⃣ is aan te bevelen…:wink:

1 like

Lefties, nee niks voor mij.
De tudor lhd gehad en daar kon ik niet aan wennen

Dan toch terug naar de 217
PVD fiddy zou ik niet doen!

Waarom niet, heb ook een speake marin gehad en met die dlc laag gebeurt echt niets.
Wat zijn de bezwaren Olaf, ik stel jouw input erg op prijs.
Is geen pvd maar dlc btw

DLC :slight_smile:

Omdat je dan toch naar de Fiddy wilt schat ik zo in…

2 likes

Hmm, vind zelf het logo op de dial van de 617 wat minder mooi. Zou het persoonlijk niet doen

1 like

zo zomaar de mijne kunnen zijn :joy::sweat_smile:

4 likes