Panerai Only

Dat denk ik ook… :see_no_evil:

1 like

de pam houdt in ieder geval van de buitenlucht;)

1 like

:sunglasses::sun_with_face:

11 likes

wat ben jij toch weer vroeg op;)strap pam

9 likes

Er ligt nog veel werk :thinking::grin:

1 like

Wordt een 42mm panerai nog als een serieuze panerai gezien? Of moet ik dan opteren voor minimaal 44m

En hoe draagt 44mm in verhouding tot andere merken? Korte lugs en daardoor draagt het kleiner?

Overweeg al langere tijd een Panerai maar de afmeting houd me steeds tegen (wellicht een vooroordeel en nog geen kans gezien er een aantal te passen)

en :coffee:

1 like

Echt wel :sunglasses: en inderdaad het beste is om te gaan passen, de verschillende kasten met de verschillende grote’s, ga je misschien wel tot verrassingen komen :wink:

2 likes

Dat is natuurlijk persoonlijk. Maar een panerai is een duikhorloge (van oorsprong) en hoort in mijn optiek ook als dusdanig gebruilt te kunnen worden. Er zijn nu ook echter modellen die naar verhouding beperkt waterdicht zijn (3 bar / 30m). En dat doet voor mij afbreuk aan het gevoel.

Ik zou eerder voor een 42mm gaan waarmee je kan duiken dan een 44 waarmee dat niet kan.

42 mm misstaat zeker niet…en 30 bar
en hier heb je op de zelfde pols het tegenovergestelde :wink:
mijn ogen zijn groter dan mijn pols (echter de foto vertekent een beetje) @Kier

5 likes

10 likes

Weer lekker aan het werk

12 likes

PAM0088 op een heerlijke D-Strap @lugten

11 likes

Deze is super maar die 0025 he…pffff…bedankt nog dag ik hem gisteren om mocht. Nu wil ik er dus ook weer een. :sunglasses:

Nice :ok_hand:t2:

1 like

succes met zoeken Jeroen, is er nog 1 die stevig aan het zoeken is, en nu kijken wie hem het eerst vind in goede conditie en full set, THE RACE IS ON :wink:

3 likes

daar is hij dan! Conditie prima. Band te klein. Morgen verwacht ik nog een andere NA. Zal ze samen in topic met foto’s zetten.

17 likes

wow gaaf hoor :+1:

2 likes

Welk model is dit? Erg mooi!

1 like