Panerai Only

De pam 183

2 likes

Beverstaart wil ik ook wel eens proberen. Wat is de levertijd die ze hebben aangegeven?

1 like

3,5 wkn maar dat hangt ervan af hoeveel werk hij heeft op het moment dat je de vraag neerlegt.

1 like

Streepje ertussen? combat-straps.com neem ik aan. Zonder streepje krijg ik de aanbieding om het domein te kopen.

Ja zijn andere site naam is wel aan elkaar aaronbespoke.com, haal het altijd door elkaar

Owh dat valt mee. Heb je hem al?

Ja. Bonusfoto van een struisvogel erbij.

5 likes

Wow. Dat is echt mooi. Nah daar gaan we maar he. Doe maar een beverstaartje :see_no_evil: :joy:

9 likes

Gisteren met het gezin een heerlijk dagje Florence beleefd. Eind van de middag hartelijk ontvangen bij Simona Di Stefano thuis in de heuvels van Florence.

Onder het genot van een koud glas witte wijn en water heel veel banden bekeken. Tevens de geschiedenis van de leder-fabriek (Bruno Allegrini) van de familie doorgenomen en Simona haar tijd als store manager van een van de eerste panerai zaken. Ik hou ervan, vakmanschap, traditie en gastvrijheid.

Uiteindelijk naar huis met drie mooie banden. Voor mij blijven de Di Stefano banden met kop en schouders boven de rest uitsteken🤩

  • oranje struisvogel
  • bruin/grijze wilde krokodil
  • donkergroene rund (heel soepel)

18 likes

Prachtige omgeving. Ook daar getrouwd vorig jaar. :grin: Wanneer wij weer gaan zal ik zeker een bezoekje brengen aan de shop. Leuk dat je ook thuis bent ontvangen. Gastvrije mensen daar :ok_hand:

2 likes

Simona heeft niet echt een shop. Op afspraak ontvangt ze je in een kleine showroom bij haar huis.

Ik ken Simona en Christ al vele jaren dus we hebben met het hele gezin een bezoekje afgelegd met lekkere lunch en borrel. Absoluut gastvrij!

4 likes

Leuk. Klinkt prima. Uffizi kunnen we prima een keertje overslaan :wink:

1 like

Geweldig toch, dit is pas beleving pur sang!

1 like

Die croco is geweldig mooi!

1 like

4F47C8A5-A116-42DE-B1B4-FFEB9A1F259A

13 likes

Welkom Pam :zero::zero::five:G “Swiss only”-dail!
image

11 likes

Ah, daar is ie…zag hem niet meer staan

Eerste productie jaar en laag nr.

1 like

En stond bij mij zowat om de hoek te koop, dus kon de verleiding niet weerstaan…:see_no_evil:
Mooi om te zien, hoe ze al die jaren de set zo compleet mogelijk hebben gehouden.

1 like

Jaloers :wink:

1 like