Volgens mij is dit mn ex
Dan heeft ze iig niets geleden…
Hallo,
Weet iemand een goede plek om een 312 volledig te laten servicen, met pakkingen en al? W&V doen dat helaas niet. Iemand een ander betrouwbaarheid en goed adres in Nederland of zal hij toch naar Panerai zelf moeten?
Ik heb mijn Luminors in Alkmaar laten servicen. Nieuwe pakkingen erbij. Alleen de pakking tussen glas en kast kunnen ze niet aankomen.
Ik had het graag daar willen doen maar krijg het antwoord dat ze het niet kunnen…
De waterdichtheid is erg belangrijk en wij kunnen dat niet waterdicht maken.
Na 5 jaar moeten toch de pakkingen vervangen worden en die worden ons niet geleverd.
Zonder waterdicht maken doen wij er geen reparaties aan.
Dus vandaar dat ik naar een ander adres op zoek ben.
Kijk een bij vuurwerkhersteller R Meertens, staat ook op ervaring met, breng ik mijn Pam’s ook naar toe. Stuur hem een mailtje http://www.horlogevriend.nl , heeft bij rolex en panerai gewerkt
Vuurwerkhersteller
De vuurwerhersteller is nu druk bezig in Beiroet, die heeft de komende tijd geen plek.
heren sorry, maar kan het niet meer veranderen uiteraard is het uurwerkhersteller, en we maken allemaal weleens een foutje
Ik begrijp hem , maar hij is niet echt leuk, als je ziet wat een leed dit heeft gebracht
Eenzame klasse.
Thanks, zo worden ze in ieder geval niet meer gemaakt!
Dat klopt, maar je zou toch eens een 1950 kast moeten proberen. Echt mooi scherp en schitterend in contouren. Minder “ lomp” ook.
Dus een 372 of zo