De Paneristi zijn aan het genieten van hun PAMs en vergeten daarbij te posten, komt straks wel weer
Maar wat voor 1
Als jij de jouwe inruilt op iets moois
Hoi Ryan,
Als deze banden nog te koop zijn heb ik interesse in 1 van deze banden.
Het lukt mij (nog) niet om een PB te sturen.
Wil eigenlijk niet dit draadje verstoren.
Kan je mij een bericht sturen?
Dank!
Edit: ik heb nog geen rechten om dat te doen.
Hoe kunnen wij in contact komen?
Ook gehad
Supergaaf
nice
En wat voor een!
Ben zelf ook rustig aan het rondkijken naar een logo model (zonder secondenwijzer, bij voorkeur). Nog niet zeker of ik de nieuwe wil, maar die zal het makkelijkst te vinden zijn.
In ieder geval: prachtig!
En wil je een Radiomir of Luminor?
En sandwich, ja of nee?
Andere details, juist wel of niet, dan valt vaak al veel af!
Ik zou gewoon regelmatig op Chrono etc kijken dan komt jouw keuze vanzelf een keer langs fietsen.
Radiomir. Ik heb lang een Luminor gewild, maar ik zie mezelf die niet vaak genoeg dragen. Het enige grote voordeel bij Luminor is dat de bandjes makkelijker zullen wisselen, maar moeilijk gaat ook.
Dan sandwich: eerlijk gezegd, geen voorkeur.
Andere details:
- De balans van de plaat. Ik vind het idee van een 8 days movement wel leuk, maar ik vind die “8 days” zo verloren staan op de wijzerplaat dat ik er totaal geen connectie mee heb. De technisch minder vernuftige movement in het base logo horloge stoort mij veel minder dan de plaat van de 8 days. En ik vind het logo wel stiekem leuk.
- 45mm. Het is niet bepaald een erg groot verschil, maar de 47mm vind ik persoonlijk op mijn twijgjes van polsen veel te groot.
- Budget is ook relatief beperkt (denk nieuwprijs van de 753 als absoluut hoogste grens, bij voorkeur onder de 3.5K), waardoor ik altijd in de basismodellen zal blijven hangen. De 992 vind ik wel leuk, maar dat wil ik er niet voor betalen. Het idee is dat dit een eerste Panerai wordt om te zien of mijn droom van het merk ook waarheid wordt
- Ik heb 0 ervaring met tweedehands en ben er enigszins voor op m’n hoede. Ik zou op het forum nog wel overwegen (of via een van onze topdealers natuurlijk). Chrono zou ik wel nieuw durven kopen, denk ik, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Soms zijn een paar honderd euro de extra stress niet waard.
Zo, hele boterham maar het neigt dan toch naar een Radiomir Base Logo
Zo stond ik er ook in, maar heb de stap genomen een jaar oude via het forum te kopen. Ben er nog steeds erg blij mee.
En een paar honderd in de zak houden is altijd lekker, al lukt dat toch niet met een Panerai want die ben je zo kwijt aan de overvloed aan banden die je wilt!