Panerai Only

Haha precies. Buy the seller, zeker? Vandaar: gewaardeerd forumlid of dealer, maar geen rando op chrono24.

1 like

Inderdaad een gewaardeerd forum lid benaderd. Chrono zou ik ook niet random kiezen.
Maar forum levert mooie gesprekken en heerlijke koffie op

1 like

Oef…dat blauw met titanium :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ook voor de Radiomir een fluitje van een cent, en voor mijn gevoel zelfs beter omdat met wired lugs je niets hoeft te klikken alleen netjes te schroeven.

Ik ben benieuwd wat er gaat sieren om jouw pols :smiley:

1 like

Idd, ik vind het ook net niets, laat het lekker achterwege of gewoon op de achterkant, het hoeft niet zo in je gezicht.

1 like

Ik ook, maar wat het ook wordt: zin in!

Exact. Net zoals PR indicator op sommige modellen. Ik snap het wel, zie je meteen waar je staat, maar dat kan ik ook zien als ik het horloge om doe. Of ze hadden Panerai onderaan kunnen zetten, gewoon een beetje meer balans. Lege ruimte werkt niet voor mij :slight_smile:

1 like

moet je die blauwe op de submersible zien das pas :heart_eyes: :star_struck: :star_struck:

1 like

Pictures or it didn’t happen

3 likes

zo beter , zal je even laten kwijlen dan en sommige andere :wink:

13 likes

Wat ‘n lillekerd!!!

Grapje… :ok_hand:t3:

1 like

Pfew…echt zo mooi!

1 like

Deze 8 giorni vind ik prima hoor :wink:

Fijne verwijzing naar de geschiedenis

11 likes

Fijne gesp zeg. Zal het wel gemist hebben maar waar vandaan?

1 like

prive van iemand overgenomen op MP :sunglasses: er staan er op verschillende site’s zulke te koop

1 like

Op etsy staan er ook diverse aanbieders.

1 like

Ja die wel, maar dat miezerige “8 days” lijntje op de standaard modellen … :sweat_smile:

2 likes

allemaal verschillend
IMG_3992

9 likes

Ik krijg de volledig op maat gemaakte struisvogel Wannahave morgen voor de 88 binnen… Wordt ook een knaller als je het mij vraagt.

14 likes

Gave band, ik ben benieuwd Jeroen.

1 like

Kleurtje hoor! Erg mooi

1 like