Panerai Only

Erg mooi deze combi met rubberen band In legergroene kleur!!! Hier zie ik graag meer foto’s van :yum:

1 like

voor wie een 25 zoek , en Gelsenkirchen is niet ver weg :sunglasses:

Naar deze heb ik ee tijdje geleden zitten kijken toen hjj nog op chrono24 stond,… maar toen als land van verkoop italie had. Ik herken hem aan de manier waarop de lume in de wijzers is gebarsten.

Thnx voor de heads-up. Maar helaas tritium.

P.s. hier wil ik overigens verder niks mee insinueren behoudens dat deze dus een rondreise tussen verschillende eigenaren heeft gehad en aan het maken is.

1 like

6 likes

Wist ik niet Pimmie, je weet nooit. Gebeurt trouwens wel meer dat ze een reisje maken en jij heb deze beter bekeken dan ik , goed dat je dit gezien hebt. :face_with_monocle:

1 like

Ik weet toevallig uit eerste hand, dat deze 025 niet uit Italië afkomstig is, maar dat de huidige (Duitse) eigenaar ‘m op zijn beurt weer heeft overgenomen van een andere vooraanstaande Duitse Paneristi. Dit specifieke horloge is dus altijd in Duitse handen geweest.

3 likes

Ja, al zie ik ook dat ik erg dikke vingers heb op het toetsenbord van mijn mobiel :grimacing: tering jantje wat een spelfouten nu ik het teruglees.

Maar het viel mij toevallig op. Op chrono heeft een andere foto gestaan en met de lichtval op die foto leken de breuken in de lume net vlekken. En daar heb ik een tijd naar zitten kijken tot ik er achter was dat het geen vlekken waren.

Vind het wel echt tof dat je hem post voor de zoekende onder ons :+1:

1 like

dan zal ik er toch twee door elkaar halen. Maar goed op zich maakt een rondreisje niet uit.

Rondreisje Duitsland in dit geval…:wink:

1 like

Zeker als je deze zoekt, Gelsenkirchen is niet zo ver weg. Dit is wel een full set en heb mijn 25 na aankoop in mei een full service beurt laten geven en was 400 € kwijt. Succes en misschien kan het wel voor 4K en dan nog cash, dan heb je wel wat :sunglasses:

Op speciaal verzoek…:wink:

9 likes

Schitterend!!! Ik heb zelf de Pam392 en wilde daar de zwarte Panerai rubberen band voor gaan bestellen, maar door deze foto’s neig ik naar de groene. Iemand op HF een Pam op zwarte rubberen band toevallig die wat foto’s wil showen?

Een zwarte is zo gewoontjes…:wink:

7 likes

Een donkerbruine rubberen band matched met sommige modellen ook leuk:

8 likes

Vandaag mijn nieuwe band voor de PAM0088 ontvangen. Sandra Visser van Wannahave Straps heeft weer iets geweldigs gemaakt :watch::candy:

18 likes

Echt super gaaf, Jeroen, wooh :star_struck:

1 like

Hele gave combinatie en ziet eruit als een kwalitatief goede band!

1 like

Ik heb inmiddels een paar in de handen gehad en kan melden dat dit in mijn ogen met afstand de mooiste ooit is. Echt ongelooflijk, ook de afwerking. Niet goedkoop (165,- met verzendkosten) maar dan krijg je ook echt het beste. Vergeleken met bv. Aron Bespoke net zo goed, zo niet beter en de helft van de prijs. Dus in dat licht een koopje. En van eigen bodem!

4 likes

Staat geweldig!

2 likes

:ok_hand::top: Ik vind Groene Struisvogels sowieso mooie beesten…!:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes