Panerai Only

Vooral de chrono he? :smile:

1 like

Alles! :relaxed:

Agreed !

Radiomir :wink:

14 likes

Prachtig! Zeker met deze band. Als er ooit een radiomir komt, wordt het een race tussen deze en de 183.

1 like

7 likes

Dank je welā€¦

Mijn oude 222 op haar nieuwe, net aangekomen bandje van @jeroenderee :smile:

4 likes

Bekend bandje :slight_smile:

1 like

En hier mijn nieuwe bandje

3 likes

Na 2 jaar twijfelen toch over stag gegaan en absoluut zonder spijt. Ben sinds kort de trotse eigenaar van een PAM00116! Ik zag dat er in dit topic door @anon94081762EV ook wat fotoā€™s van zijn gelijke horloge zijn gepost. Ben geĆÆnspireerd geraakt door je diverse mooie straps! Nu genieten en mā€™n strap collectie eens uitbreiden want die standaard zwarte rubberen strap vind ik maar niks.

13 likes

Mooi!
Een mooie lerwn band staat idd beter en de mogelijkheden zijn eindeloos.

1 like

2 likes

Bedankt voor je reactie! Ik heb gelijk maar twee nieuwe straps besteld bij Corrigia:

Het valt me op dat straps uitzoeken bij Panerai veel leuker is dan bij andere merken gezien de ā€˜eenvoudā€™ van de klok , daar mag dan best een ā€˜gedurfdā€™ kleurtje of patroontje strap aan vast zitten.

Bij een Breitling (helemaal niks tegen dit merk overigens) vind ik een drukke strap altijd een beetje too much.
Rustige Panerai + ā€˜drukkeā€™ strap is een mooie combi vind ik, is dit een mening die algemeen gedeeld word?

6 likes

Nee doe mij ook maar gewoon een rustig bandje.

1 like

Deze!? Bijna t zelfde, tis de 55, maar verschilt niet veel. Supermooi!

4 likes

Dank je! Veel draagplezier!

Mee eens. Deze is incoming, van een munitietas gemaakt. Wel heftig maar ik denk super voor de afwisseling.

9 likes

Deze onderweg voor mijn 312. Straps blijven leuk.

3 likes

4 likes