Panerai Only

Gaaf! Heb bij LandaStraps.com echt een hele mooie gezien trouwens (Raw Denim):

2 likes

Mooi, hier één van de eerdere Landa’s.

6 likes

Deze vorige week ontvangen van ko

10 likes

Erg mooi deze combo!

Die heb ik 2x gekocht en viel in het echt toch tegen… beetje slap en de kleur is niet zo mooi als op de foto. Ik zou landaStraps toch afraden nu.

Dan heb ik zojuist mijn bestelling ingetrokken , er is voldoende alternatief aanbod.

1 like

Welk merk gaat jouw voorkeur naar uit? Ik twijfel zelf tussen Corrigia en Mays.

1 like

Ik heb sinds kort een Corrigia en ben diep onder de indruk. Van Gunny overigens ook.

1 like

ABP mag niet ontbreken in dat rijtje… Wel behoorlijk aan de prijs maar echt top kwaliteit!

1 like

Voor mij stip op nummer 1: di Stefano straps, firenze

Die ken ik beide niet… ik heb Toshi en Mario Paci en Greg Stevens Design straps gehad. Greg Steven zou ik ook afraden, erg mooie straps maar te stiff. Toshi is wat meer bekend en prima, maar aan de hoge kant qua prijs. Mario Paci is belachelijk duur maar leuk als je waterproof leer wilt.

:sunglasses:

2 likes

6 likes

Bandjes waar ik het meest tevreden over ben zijn de banden van Ko, prijs kwaliteit is daarvan perfect.

3 likes

Op Panerai asso. IMHO een mooie, rustige combinatie:

11 likes

Beide zijn erg geliefd op de Duitse fora. Ik moet wel laten maken want de standaard maten zijn te kort of niet comfortabel. Mays vind ik erg mooi maar ook duur. Caitlin2 van Gunny ook erg mooi. Alleen dat de stiksels niet doorlopen tot aan de lugs vind ik niet zo mooi bij Gunny.

Heb niks met bandjes :smiley:

6 likes

Iemand nog een tip voor een polished 22mm pre v buckle? Naamloos is prima

8 likes

Mooi hoor! Waar heb je dit bandje gekocht?

Overigens ben ik ook benieuwd naar een merk met goede canvas bandjes, misschien heeft iemand een tip!

De band is gemaakt door DStrap en dat ben ik :wink: :smiley:
Ook voor canvas straps…

2 likes